Visum China

Hallo,

Onlangs heb ik via VisumCentrale.nl geprobeert een visum te regelen voor China.
Ik heb het idee dat het allemaal duurder is dan het zou moeten zijn dus ik zou graag willen weten wat mensen totaal voor een visum naar China, korter dan 3 maanden, hebben betaald.

(De offerte voor een visum China en Vietnam was €260,-)

Let me know;)

Wat een visum voor Vietnam kost weet ik niet, maar voor China komt je uit op zo’n €160,00.
Je kunt het alleen bij de visumcentrale aanvragen en daar kost het (als je op de site kijkt) €101 + €51.

Ze hebben de prijzen onlangs weer verhoogd voor het Chinese visum.

Ja, helaas is er maar 1 bron voor een Chinavisum en dit zijn de prijzen…

Visum China = €101,55
Visum Vietnam =€77,=

Je kunt het alleen bij de visumcentrale aanvragen

Als je het zelf wilt aanvragen moet je naar het CVASC (Chinese Visa Application Service Center)
Dan kost een single entry €101,55 p.p.
Per post naar het CVASC en per post retour €137,85 p.p.

Verder kun je bij ieder willekeurig visumbureau terecht.
De bemiddelings-/servicekosten variëren per bureau en per aantal paspoorten.

Hallo A,

Visum voor Viet Nam, wanneer je via een vliegveld ( Hanoi, Saigon of Danang) Viet nam binnen komt kost je 45 USD pp + ongeveer 10 USD pp voor de aanvraag.

Gr.
Ton…

Hi,

Weet niet of je alles al hebt geregeld? Zal inmiddels wel )))
Zelf werd ik onlangs door TravelBird getipt op www.goedkoopvisum.nl
Daar heb ik €118,50 betaald voor mijn China visum. (visum €101,50, afhandeling €16,95) Ik kon het nergens goedkoper vinden.
Vietnam geen idee, maar doen ze ook volgens mij.
groeten, Vincent

Hoi Vincent,

Was dat betrouwbaar goedkoopvisum.nl? Ik heb helaas ook een visum nodig voor China, maar ik vind sommige bemiddelingsbureaus belachelijke prijzen vragen. Goedkoopvisum.nl is dan nog wel te doen qua prijs.

Groetjes monique

Hoi Monique,

Moet zeggen dat ik goed geholpen ben, en is inderdaad niet duur. Visum had ik in 4-5 dagen terug.
Check even ‘over ons’ op GoedkoopVisum. Dat wekte bij mij voldoende vertrouwen.

grt, Vincent.