Dag allemaal,
Eind december vertrek ik naar Vietnam, en binnenkort wil ik naar de ambassade in Den Haag om mijn visum op te halen zodat ik die meteen in mijn paspoort heb.
Nu zijn sommige dingen mij niet helemaal duidelijk.
Wat zijn precies de kosten voor het visum? Op de ene website lees ik EUR 78 en de andere website EUR 65 en dan weer EUR 60.
Krijg je het visum nou meteen mee zodra je het formulier hebt ingeleverd? Of moet je sowieso een paar dagen wachten?
Moet je persé gepast betalen of kan je ook pinnen?
Iemand die onlangs zijn/haar visum in Den Haag heeft opgehaald?
Groet,
Laura
Een single entry voor één maand kost in principe €60,- , maar afhankelijk van de medewerker worden er ook wel eens andere bedragen berekend. Daar is geen pijl op te trekken.
Na inleveren van paspoort en aanvraagformulier met pasfoto kun je na 4 tot 5 werkdagen je visum gaan ophalen.
Je moet cash betalen, pinnen is niet mogelijk.
1 like
Hoi allemaal,
Sidney hier van Friends Travel Vietnam wij runnen samen met mijn vrouw Thao en ons inmiddels 19 man/vrouw tellend team ons reisbureau in Hanoi Vietnam als een officiële tour operator.
Betreft de visums voor Vietnam daar is nog steeds heel veel onduidelijkheid over, wij hebben getracht het heel simpel te houden…
Het is heel gemakkelijk om direct je visum voor Vietnam doormiddel van een VOA een (Visum on arrival) aan te vragen via www.FriendsTravelVietnam.com
De kosten zijn zeer laag 6 euro voor de aanvraag kosten en 25$ stempel fee op het vliegveld voor een 1 month single entry, je hoeft dan niet een dag vrij te nemen om naar Den Haag te gaan en ook hoef je geen dure visa service buro in te schakelen en je paspoort te versturen met express service.
Kijk maar eventjes op het aanvraag formulier daar vind je alle relevante informatie op terug omtrent het aanvragen van een visum voor Vietnam.
https://friendstravelvietnam.wufoo.com/forms/zxarq2u1xkvquc/
Mocht je nog vraagjes hebben dan kan je mij ook heel gemakelijk via Facebook messenger bereiken.
https://www.facebook.com/sidney.FriendsTravelVietnam
Groetjes Sidney & Thao en Team