Hallo,
Ik vroeg mij af of ik van te voren een visum voor Cuba moet regelen of dat dit ter plaatsen kan.
Thanks!
Hallo,
Ik vroeg mij af of ik van te voren een visum voor Cuba moet regelen of dat dit ter plaatsen kan.
Thanks!
Ik heb m op t vliegveld ter plaatse gehaald. Ik kwam uit canada
[
Je kan in Rdam cuba consulaat halen!!
Via Wereldwijzer app
Zijn er mensen die ervaringen hebben met het online aanvragen van een visum naar Cuba?
Ik zie verschillende mogelijkheden en de prijzen en werkwijzen wijken nogal van elkaar af.
Zo zie ik ANWB (link) met een behoorlijk uitgebreid proces en relatief hoge kosten. Ook zie ik CubaVisa.net (link) met relatief lage kosten (€ 30,50 incl. verzending) en weinig benodigde info (niks?). Ook zie ik steeds vaker Cuba e-Visa Service (link), een bedrijf uit Zweden met onduidelijk proces en kosten.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Alvast bedankt
Hi Viatori,
Ik heb afgelopen februari twee visums via cubavisa.net besteld en deze werden netjes binnen een week bezorgd, wat mij betreft een aanrader dus!
Gr Ivon
Bedankt Ivon!
update: Ik heb eergisteren mijn visa via de cubaanse ambassade aangevraagd. Ik kreeg van hen een mail met een formulier dat ik in moest vullen. die moest ik terugmailen samen met een scan van mijn paspoort en vliegticket. kreeg gisteren een mail terug dat alles ok was. en ik kreeg de bankgegevens om (iets duurder inmiddels) 55 euro over te maken. en vandaag een mail dat het geld ontvangen is en de touristcard aangetekend verstuurd is. die zal ik dan waarschijnlijk morgen ontvangen. visum aanvraag via de anwb was in totaal 77 euro.
Bedankt voor je reactie Mariska!
Op zich is een bezoek aan het Cubaanse Consulaat een bijzondere excursie… als het enigszins kan dus gewoon zelf halen!
Visum aangevraagd via cubavisa.net. Zeer snel alles keurig in huis.
hey ,
Wij boekten onze vluchten via Joker … waar ik terloops informeerde ivm grens-formaliteiten en te horen kreeg dat zij voor 25€ voor een visum konden zorgen … dus niet lang getwijfeld en meteen ook besteld .
groeten, Geert,