enkele weken geleden heb ik gevraagd of iemand ervaring had met het visum voor Turkije.De meningen aangaaande dit item ware zeer verschillend.Ik heb de proef op de som genomen, hier is het resultaat.
Mijn zoon en schoondochter waren in Kushadashi begin juli.Mijn vrouw en ik gingen naar Bodrum met hun visum.Het gaat hier wel om het velletje papier dat tegenwoordig 15 € kost, met een bankkaaart identiteitskaart.
Op de luchthaven van Bodrum geen probleem met het gebruikte visum.Tijdens ons verblijf hebben we verschillende Griekse eilanden bezocht,telkens nieuwe stempels.Vandaag ben ik terug thuis en miin visum heeft 12 stempels.
Men kan dus het visum gewoon doorgeven ,indien men in totaal minder dan 90 dagen in het land verblijft.
Gedeelde kost werd voor ons halve kost,fijn meegenomen toch?
Weet wel dat dit absoluut niet is toegestaan, jullie hebben bij deze dan echt geluk gehad. Echter als ze er wel achter komen dan riskeren jullie een hoge boete. En wat is die €15.- nou extra op een vakantie, die wellicht straks verpest is door een boete…
ok het is niet toegelaten, maar het vignet is naamloos,hoe kan men bewijzen dat het niet het uwe is?