Hallo allemaal,
Dankzij jullie ben ik al een stuk wijzer geworden over het verkrijgen van een visum voor Vietnam. Ik heb alleen nog een vraagje daarover.
Wij vliegen in november vanuit Japan (via China) naar Hanoi en hebben een visum nodig voor 1 maand.
Ik begrijp dat de goedkoopste wijze om een visum te verkrijgen voor ons is: het kopen van een letter of approval (gezien jullie positieve ervaringen denk ik aan http://www.myvietnamvisa.com/) en dan op de luchthaven het visum aanschaffen. De kosten zullen dan zijn 25 dollar pp ter plekke op de luchthaven en voor de LOA via die site 20 dollar pp.
Ik las alleen een bericht van Ton over dat de LOA niet eerder dan 10 dagen voor aankomst aangevraagd kunnen worden. Ik lees hier niets over op genoemde site. Geldt dat ook voor een visum voor 1 maand? En zo ja: hoe gaat dat dan in zijn werk? Kunnen wij de aanvraag al wel eerder via genoemde site doen, of dienen wij dat dan zelf 10 dagen voor aankomst nog online te doen? Dat zou voor ons niet heel handig zijn, omdat wij dan al op reis zijn (in Japan).
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten Paul