Hallo Nunu,
Ja, Hoi an is geweldig en leuk.
Maar misschien een tip ( is ook een beetje een gunst, omdat deze mensen het echt goed kunnen gebruiken wat extra inkomsten ) is een bezoek aan een restaurantje vlakbij de de zee.
Ik weet dat ik geen reclame mag maken van Anne, maar hoop dat ze een uitzondering hiervoor maakt.
Wanneer je de weg van Hoi An stad naar de zee neemt, moet je net voor de zee een bruggetje over.
Wanneer je deze over bent, zie je na 50/75 meter aan je rechterzijde River/beach resort.
Aan je linker zijde zie je wat restaurantjes.
1 Van die restaurantjes heet " Anna " .
Je moet toch wat eten of drinken en omdat, zoals eerder geschreven kunnen ze het geld goed gebruiken en misschien daar lunchen of wat drinken helpt hen zoveel.
Anna is de oma en haar kleinzoon heeft een waterhoofd en de vader werkt 6 dagen per week voor een salaris van 800 euro per jaar ( is zijn hele jaar inkomen ) om alleen al voor de medicijnen.
Opbrengst van het restaurant is dus voor het eten van de gehele familie.
Ik weet zeker dat wanneer je vraagt naar de gezondheid van Anha ( dus de oma ), je heel hartelijk ontvangen wordt.
Zeker wanneer je je zegt dat je uit Nederland komt en vraagt naar de gezondheid van Anna.
Is echt een heel leuke familie.
Cor en Wilna zijn er ook geweest en werden vorstelijk bediend zoals ik had gelezen en gezien heb op de foto’s.
Begrijp me goed, ik ben echt belangstellend naar haar gezondheid en kan jammer genoeg pas in 2013 ( december ) naar Hoi An.
Dus ben helaas via deze site afhankelijk om wat op de hoogte te blijven van de familie.
Je betaald echt niet hoofdprijs voor wat te drinken en eten ( eerder wat budget en heel goed ) , en het is goed besteed .
Hoop dat je daar een versnapering neemt.
gr.
Ton.