Visum Rusland voor 1 dag.(middag)

Hallo,

misschien dat iemand mij kan helpen.
In juli ga ik naar India op vakantie. Ik vlieg dan met een tussen stop in moskouw (Sheremetyevo). Daar moet ik 15 uur wachten en nu zat ik te denken dan kan ik mooi even moskouw in. Nu heb je alleen een visum nodig en laat dat nu het probleem zijn… Ik overnacht nergens dus een uitnodiging kan ik niet overhandigen en een transit visum kan niet omdat ik door vlieg vanaf het zelfde vliegveld. De enige optie die ik nu zie is via visumwinkel.nl een uitnodinging te regelen alleen kost me dat 50 euro boven op de 35 van de visum. Erg prijzig voor 1 dag… Is iemand die hier ervaring mee heeft of een geweldig idee heeft zodat ik niet die 50 euro extra hoef te betalen.

Alvast bedank,

michael

Nee helaas. Je moet een uitnodiging hebben.

Hoi micheal,

Geen enkel probleem. Je kan gebruik maken van een uitnodigingsdienst om een visum te krijgen. 4-6 weken kost het om een visum te krijgen. De afstand tussen vliegveld en stad kun je het beste afleggen met de trein. Taxi kan ook, niet duur maar 2 uur in de file is niet ongebruikelijk.
Hoe aan te pakken? neem even contact op met de visum winkel in denhaag en geef aan dat je ook een uitnodiging nodig hebt. Regelen ze alles voor je.
Een hotel heb je niet nodig. Ik ga altijd zonder opgaaf van verblijfadres en dat werkt prima. TIP: Maak een kopie van je paspoort en geef die bij controles op metrostations in de stad als daarom gevraagd wordt.

Groet Rene