Beste reizigers,
In februari vlieg ik via Moskou naar Tokio.
Weet iemand of je een transitvisum nodig hebt als je moet overstappen.
En zo ja, kun je dat dan op het vliegveld regelen of moet dat van te voren in Nederland?
Willem
Beste reizigers,
In februari vlieg ik via Moskou naar Tokio.
Weet iemand of je een transitvisum nodig hebt als je moet overstappen.
En zo ja, kun je dat dan op het vliegveld regelen of moet dat van te voren in Nederland?
Willem
Hoi Willem,
Aangezien je vraagt geen betrekking heeft op de werking van de website, hoort deze niet in de Helpdesk thuis.
In de meeste landen hoef je voor de overstap niet eerst door de douane. De enige uitzondering hierop die ik ken is de VS. Omdat ik Moskou niet ken, heb ik je bericht dan ook naar het Ruslandforum verplaatst. Volgens mij zitten daar de echte experts.
oh, had ik de vraag op de verkeerde plek gesteld?!
Ben pas aangesloten en nog niet echt thuis op de wereldwijzer.
maar bedankt voor je reactie
in de meeste gevallen is het geen probleem, behalve bij Rusland. Welk vliegveld ga je door?
bedankt voor je reactie, vliegveld Moscow Sheremetyevo Airport
Hallo,
ben bang dat het wel moet. Stuur anders een e-mail in het engels naar de ambassade van Rusland in Den Haag.
Succes
Gr. Alexandra
bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren naar Aeroflot in Amsterdam gebeld en het is niet nodig!!
Met Aeroflot vlieg je waarschijnlijk naar Moskou Sheremetyevo, ten noorden van Moskou.
Met wie vlieg je naar Tokio ?
Kan zijn dat dit vanaf Moskou Domodedovo is (zeker als het niet met Aeroflot is).
Moskou Domodedovo ligt echter in ten zuiden van Moskou.
De afstand tussen beide luchthavens is meer dan 100 kilometer. In dat geval zal je waarschijnlijk wel een visum nodig hebben.