ik begrijp soms iets niet ik koop een visa voor v n betaal 35euro via internet 10 euro voor voor gwk want ik heb geen cr kaart is 45 ero bij elkaar nog lang wachten ook doe het nu al 5 x fff druk in de aankomst hal plus je moet nog n papier in vullen alles kost ruim 1 uur fff of nu met dollars btaal of met euro blijf het zelfde voor 15 euro meer ff naar den haag wat is slim mmmm ik hou er niet van wachten maar den haag is het zelde denk ik duurt ook fff n half uur tot n uur
ik weet het niet meer
Hallo R,
Je koopt een "letter of aproval "via internet voor rond de 10 USD.
Deze wissel je in voor een echt visum op het vliegveld voor 25 USD; dus een visum via VOA kost je 35 USD in totaal.
Wachttijd op het vliegveld is, uit ervaring, net zo lang als dat iemand met een vooraf gekocht visum staat te wachten op zijn bagage.
Visum kopen in den Haag kost je, geloof 67.50 Euro; je bespaard met VOA dus bijna 35 Euro PP.
Dat is, laat het een kwartiertje langer wachten worden, dus snel verdient?
Heb je geen CC, dan kun je altijd en debetcard aanschaffen en daar geld op storten; omwisselgeld ben je toch kwijt omdat je USD nodig hebt voor het kopen van het visa en USD is altijd makkelijk en ook voor een eventuele volgende buitenlandse reis.
Gr.
Ton.