Visa

Ik ben binnen gekomen en kreeg 30 dagen nu wil ik langer blijven voor een maand kan ik deze kosteloos verkrijgen?ben getrouwd met een Philipijnse en je krijgt bij binnen komst direct een jaar visa mits zij bij je is! maar ik moest terug voor zaken en bij het verlaten van de Phillipijnen vervalt je jaar visa!

Toen ik weer naar de Philipijnen vloog kreeg ik 30 dagen,ik had gehoopt een 60 dagen visa te regelen maar had te kort tijd aangezien ik mijn aansluitende vlucht moest halen,vandaar mijn vraag kan ik hier nu verlengen en tegen welke kost?

Ik woon in Thailand en heb daar een retirement visa met een Non Imm Re Entry Permit kan ik Thailand in en uit, is zoiets hier ook mogelijk? aangezien ik heen en weer reis elke 2 maanden.

gaarne hulpende info voor mij en wordt op prijs gesteld!

Franky

Volgens deze site zou het net even door de 3000 peso gaan kosten Visa Extension Philippines | ACR | Cost En volgende verlenging meer dan 5000 peso.

Zonde van je jaarvisum dat verlopen is omdat je het land uit moest. Als je lange tijd in Filippijnen wil gaan verblijven is het misschien de moeite waard om een tripje naar Hongkong of andere nabij bestemming te maken, zeker als je een aanbieding voor een ticket tegenkomt. En dan samen met je vrouw terugreist, dan kan je weer om een jaarvisum vragen bij aankomst.

Dank voor het bericht ,doch ben er inmiddels in geslaagd mijn visa te verlengen voor inderdaad 3000 peso …doch voortaan neem ik elke keer mijn vrouw mee in en uit heb ik geen visa problems meer en nog gezellig ook!