Visa run

Omdat mijn vlucht niet doorgaat, mijn vriend al in Bangkok zit, wij samen verder zouden reizen gaat hij waarschijnlijk langer als een maand verblijven, wie kan er advies geven over de meest makkelijk/snel visa run van uit Bangkok of Jomtien. Alvast bedankt.

hij zou met een goedkoop airasia ticket naar Cambodja of maleisie kunnen een vd 2 waar je dezelfde dag weer terug kan vliegen want dan krijgt ie 30 dgn als je over land gaat maar 15 dgn.

Toen ik in Bangkok woonde deed ik een visa-run met Jack Golf Tours ( jackgolf.com ). Deze vertrekken 's morgens vroeg (05:00) vanaf Sukhumvit soi 12 (Nana) en zijn om 14:00 weer terug.

Kosten zijn 2.000B (40 Euro) en daar zit alles bij inbegrepen. Je hebt een hele relaxte VIP bus en wordt in Cambodja bij een luxe hotel afgezet waar je van een zeer goed buffet gebruik mag maken (all-you-can-eat). Ondertussen wordt de gehele visa-aanvraag en stempels voor je geregeld en je stapt na het eten weer de bus in naar Bangkok. Je hoeft zelfs niet in de rij te staan bij de immigratie!! Alles wordt geregeld.

Niet vergeten je paspoort en pasfoto’s mee te nemen:)