VIP airport service

ik denk dus ook dat de bagage de grootste vertraging vormt. Na mijn laatste vakantie moest ik op schiphol bijna een uur wachten op mijn tas. Er waren geen karretjes om de zooi van 200 pasagiers uit het vliegtuig te halen. Iedereen moest wachten, ook de business klas lui die normaal altijd heel snel Hun tassen hebben

ik denk dat het wel echt sneller is ALS je alleen handbagage hebt…

In Indonesië moet je ook nog eens in de rij staan voor je VOA en dat kan ook best even duren. De laatste keer in Medan stond ik als eerste voor het betaalkantoortje en daar komt een man aan met paspoorten van een groep van zo’n 25 mensen. Hij legde ze over mijn schouder bij de beambte neer en ondanks mijn protesten ging hij ze eerst behandelen. Er zullen wel in elk paspoort wat biljetten hebben gezeten…:angry:

Ga samen MET mijn vriendin naar bali dus deze zin is niet relevant!

Niet mogelijk vanuit hotel! Zie reply hieronder.

Warm Greeting from BALI HYATT

Thank you for your email and we would like to apologize for the delay in sending you a reply. It is regret to inform that we
do not have VIP airport service. We only have airport transfer available.

Yours Sincerely

Agustin (ms)

heb toevalig voor wat anders net Tripadvsior gekeken. Voor Indon gaat 99% van de vragen enkel over Bali-Lombok. EN die VIP servies is er nu AFGEHAALD-vanwege ontoelaatbare reklame. Plus nogal wat reacties dat de beloofde waar helemaal niet geleverd kon worden.
waarmee mij de vraag nu wel voldoende beantwoord lijkt.

Weinig humor eetstraat…:vak02:

Sumbar,

Dacht zeg maar hoe het echt zit voor dat je hier een naam krijgt!

What’s in a name: Eatstreet! :biggrin:

lol!

1 like

toen ik een half jaar geleden naar bali kwam had iemand voor mij zo’n ‘vip’ aankomst geregeld. er stond net nadat je de bus uitkomt een mannetje op me te wachten die me het formulier gaf welke ik in het vliegtuig al in had gevult. vervolgens zei hij; hier is de rij waar je in moet gaan staan (duh) en verder kan ik je niet helpen! een fijn verblijf nog…

geen idee wat het gekost heeft maar ik ben er dus totaal niets mee opgeschoten!

Tya , daarom maak ik een verschil tussen een VIP en een “VIP” behandeling.
Voor mij is een VIP behandeling als je langs de rijen mag lopen ,bij de immigratie en douane .
Een soort “gelegaliseerde voordringen” ,eventueel via een aparte ingang , en je bagage werd niet gecontrolleerd.