Hoi ticketzoekers
Als je opzoek bent naar een ticket raad ik de volgende site aan:
Heeft mij een rechtsstreekse vlucht met EVA AIR voor 700 euro opgeleverd! En ook relaxte reistijden, niet midden in de nacht ofzo.
Succes
Hoi ticketzoekers
Als je opzoek bent naar een ticket raad ik de volgende site aan:
Heeft mij een rechtsstreekse vlucht met EVA AIR voor 700 euro opgeleverd! En ook relaxte reistijden, niet midden in de nacht ofzo.
Succes
Ik ben ook aan het zoeken voor een ticket naar Bangkok in januari. Heel veel indirecte vluchten met lange tussenstops :frown:
Tijdens mijn zoektocht op de site www.chase.nl terecht gekomen. Hele fijne site om te zoeken. Op deze site worden alle vluchten vanuit Nederland, Belgie en Duitsland in één overzicht getoond.
groetjes Monique
Je kan inderdaad voor 500 euro iets vinden, maar je zal eerder richting de 800 euro gaan vrees ik.
Het meest makkelijke is om een vergelijker zoals Ebookers.nl te gebruiken ofzo.
Nou de goedkoopste tickets vind je gewoonlijk voor de maanden,februarie,maart en april alsook mei.
September,oktober en de eerste 14 dagen van november kan je ook goedkoop vliegen naar Thailand.
Voor de maanden eind juni,juli en augustus kom je wel op prijzen van 850 euro’s.
Tickets voor december zwieren de pan uit mag je wel rekenen op zo’n 1000/1050 euro en dikwijls meer.
Raad gewoonlijk de mensen aan indien ze in de zomer of einde van het jaar naar Thailand willen afreizen,zo vroeg mogelijk te boeken van tervoren.(het kan je wel een paar honderd euro’s schillen in prijs)
Gewoonlijk boek ik mijn tickets op www.vliegtarieven.nl of op www.connnections.be alsook op www.tix.nl
TIP zie je een goedkoop ticket meteen boeken aangezien ze binnen de kortste keren uitverkocht of duurder zullen zijn! Dus bespreek wanneer je wilt etc. en ga lekker opzoek.
Hoi,
Heeft iemand ervaringen met het boeken via tix.nl?
Excuus: ik ahd even de zoekfunctie moeten gebruiken…Word niet heel vrolijk van de ervaringen…:wub:
Nou zelf boek ik gewoonlijk bij vliegtarieven.nl
Kan je wel deze link tonen (recencies over tx.nl) misschien dat je daarna een betere indicatie hebt over Tix.nl hier aanklikken
Suc6 nog Kees!
Dank je Georges!! Ik zoek even verder voordat ik ga boeken>>>, maar tix wordt het dus niet
Op www.connections.be worden momenteel promoties aangeboden richting Bangkok. Tickets te vinden voor 569€, wel af te reizen in voorjaar 2013, dacht ik…
Als je tot kort van tevoren kan wachten met boeken: thailandtravel.nl.
Wij hebben vandaag geboekt voor volgende week voor 425 per ticket rechtstreekse vlucht. Wel vanaf Brussel…
Inderdaad erg goedkoop, maar niet voor iedereen weggelegd om zo kort van tevoren te boeken! Maar ook van belang hoe lang ht ticket geldig is: ik heb ook wel eens gekeken naar tickets vanaf Brussel en een beetje normale prijzen golden dan weer niet als je langer dan een maand weg wilde!
Overigens, ik heb deze week voor eind januari bij e-bookers geboekt voor ongeveer 670 euro;vakantie van 6 weken.Zelfs bij China Airlines rechtstreeks boeken was ietsje duurder
skyscanner is idd wel supergoed.
Sinds een tijdje krijg elke dag meldingen van skyscanner voor goedkope tickets naar Thailand.
Je kan je voorkeuren instellen qua prijs wat je eventueel wilt betalen,daarom vind ik deze maatschappij zo goed.
Kijk hier even naar:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=147874
Ik noem dat reclame. Hetgeen jij aanbiedt kan overigens ieder reisbureau voor je doen. En nee, dat is niet perse duurder.