Vietnam visum

Kan iemand mij beschrijven waar het kantoor of loket is op de luchthaven van Hanoi bij laankomst om je visum te laten af te stempelen en te betalen !

Dank bij voorbaat !:chin:

Hallo DF,

Heb je al een visum en wil deze laten stempelen, dan gewoon naar de douane gaan en deze wordt dan gestempeld.
Kosten voor het visum zijn al betaald.

Wanneer je een LOA hebt ( download ook het form on arrival en vul deze per paspoort in ), lever deze + ingevuld form on arrival en 1 pasfoto per paspoort in bij de douane en tegen betaling van de 45 usd krijg je visum.
Dan door naar de gewone douane en deze stempelen je visum.

Ik ben al even niet meer via Hanoi Viet Nam binnen gekomen , maar met onderstaande link die ik heb gestuurd naar mensen die afgelopen december in Hanoi zijn geland is het helemaal goed gekomen en vonden deze link duidelijk.
heb hen ontmoet in Panh Thiet afgelopen eind december.

Kan eigenlijk niet missen volgens hen.

gr.
Ton.

Dag Ton

Vandaag heb ik mijn documenten kunnen uitprinten voor mijn visum on Arrival . Nog een foto opkleven en invullen en denk dat ik dan met hopelijk een gerust geweten kan vertrekken .

Alvast bedankt voor de info

Don Fredo

Hallo Fredo,

Ik verschiet even, niets kleven.
Gewoon de LOA uitprinten, het form van arrival uitprinten en deze thuis invullen.
Dit setje; LOA + thuis ingevuld form on arrival + 1 pasfoto ( los ) +paspoort per persoon inleveren.

Staat de naam van je reisgenoot ook op de LOA dan is 1 LOA voldoende, maar wel per persoon 1 ingevuld form on arrival + elk 1 pasfoto + dus 2 paspoorten.

Niet gaan plakken.

gr.
Ton.

Ja, best dat je het zegt, dacht dat je die foto op dat hokje moest bevestigen !!!