Vietnam-Cambodja-Laos vanaf jan of feb 2012

Hoi hoi,

Even een voorstel rondje: Ben Esmiralda en ben 25, dan 26, en ga er 4mnd op uit. Mn werk is leuk maar ik geloof dat dat niet het enige is waarvoor ik op deze planeet ben, volgens mij ook wel om te genieten! Dus ik dacht, laat ik eens gek doen en 4mnd onbetaald verlof gaan aanvragen en de wereld intrekken.

Ik zal voor het eerst alleen gaan backpacken en dacht miss zijn er wel meer mensen die vanaf januari of februari in Vietnam gaan starten. Ik wil beginnen in het noorden van Vietnam (Ha Noi) en zo afzakken naar het zuiden en de grens over richting Cambodja.
Heb gelezen op internet dat er 23 januari het Vietnamese nieuwjaar is dus ik ben nog aan het overdenken om rond die periode daar te zijn.
Al is het maar voor 2 weken, ik vind het leuk!

Mocht je rond die periode daar ook zijn, is nog ver weg, en zin hebben om samen te reizen dan hoor ik het wel!

Groetjes,

Es

Ey

Las je berichtje net!!!
Ik was eigenlijk van plan om rond die periode voor een week of 5-6 richting Vietnam/Cambodja/Laos te gaan.
Ik heb 2 jaar terug al eens een maand rond gereist in Thailand was super.
Ben toen met me beste vriendin geweest.

Dacht maye kunnen we eens kijken of het klikt en een deel samen reizen of zo?

Greez

Hoi,

Ik heb een beetje hetzelfde plan als jij: ik ben 27 jaar en heb m’n baan opgezegd om wat van de wereld te gaan zien! Ik start in september in Moskou en ga met de trein naar Beijing. Vanuit daar vlieg ik naar Kathmandu om een maand in Nepal te verblijven. Hierna vertrek ik naar India voor 2 maanden.

Rond half januari ben ik van plan naar Laos te vliegen om vanuit daar door te reizen naar Vietnam en Cambodja. Hierover denk ik een paar maanden te doen, ongeveer een maand per land.

Ik heb voor de route Laos - Vietnam - Cambodja gekozen omdat ik maar één soort malaria pillen mee wil nemen en ik toch af ga op het advies van de GGD om dan uit een aantal gebieden in het binnenland van Cambodja te blijven.

Graag hoor ik van je, als het klikt kunnen we misschien een stuk samen reizen.

Groetjes Fallie

Hallo luitjes,

Mijn naam is Mark, 35 jaar en ook ik heb mijn baan opgezegd om voor een maand of 8 door Azië te gaan reizen, mijn reis start in Nepal op 9 september.
Daarna wil ik naar Cambodja,Vietnam, Laos en Thailand. In ieder land wil ik minstens een maand verblijven om

@ Fallie, wanneer ben jij in Nepal te vinden? en heb je al een idee wat je wilt gaan doen daar? Welke gebieden in Cambodja heeft de GGD afgeraden ivm het feit dat je maar 1 soort malaria pil hebt? (ik krijg Malarone mee)
Tegen mij hebben ze n niets gezegd over bepaalde delen in Cambodja.

Misschien kunnen we elkaar ergens onderweg treffen?

Cheerio,
Mark

Hoi Mark,

Ik ben vanaf 14 oktober ongeveer een maand in Nepal. Weet nog niet precies wat ik allemaal wil gaan zien maar sowieso mount Everest! Ben nu nog aan het uitzoeken wat ik daar verder wil gaan zien. Heb jij al concrete plannen?

Tegen malaria krijg ik Lariam mee en daarmee kun je in Cambodja beter niet in het gebied ten noord westen van Phnom Penh komen. Hetzelfde geld voor een klein gedeelte van in het zuiden van Vietnam tegen de Cambodjaanse grens aan.

Groetjes Fallie