Vietnam, Cambodja in oktober/november

Hallo,

Half oktober vertrek ik voor 6 weken naar Vietnam. Ik reis graag op eenvoudige wijze, rugzak, openbaar vervoer en guesthouses. Eerst wil ik door een gedeelte van Vietnam trekken om daarna Cambodja te bekijken en vooral Angkor Wat. aan het einde wil ik een paar dagen tot een week een tropisch eiland op zoeken om te relaxen en te duiken.

Ik ben eerder in Thailand geweest en wilde sindsdien graag de omringende landen eens zien.

Spreekt dit je aan en heb je gelijke plannen dan kunnen we wellicht eens afspreken (hier of ter plekke) en mogelijk (een gedeelte) samen reizen.

Groeten Lex

Oja ik ben 31.

Dag Lex

Hier met Stijn belg uit waregem 33j,m. Je plan spreekt me enorm aan Vietnam moet een fatastisch mooi land zijn. Ik ben in okt en nov vrij. Heb je een idee hoeveel de reis ongeveer zal kosten? Heb je concrete plannen of verkies je rondtrekken met rugzak en zien waar we uitkomen? Slapen in guesthouses of tent of beiden? Wat wil je zoal doen? Ikzelf hou van natuur en een beetje cultuur en een beetje actie en verkies low-budget reizen.
Ik kijk uit naar je reactie! Mijn antwoord kan een paar dagen duren want ik heb zelf nog geen internet.

Groetjes Stijn

Beste Stijn,

Ik wil deze reis in eerste instanntie alleen doen. Natuurlijk sta ik open voor ontmoetingen met andere reizigers en sluit een gedeelte met iemand samenreizen niet uit maar niet de hele reis. Hopelijk begrijp je dat.

Succes met je plannen.

Groeten Lex

hallo Lex,
Leuke plannen heb je. Ik vertrek zelf begin dec. om vietnam en cambodja te gaan bekijken (welke volgorde weet ik nog niet). Ben 2 jaar geleden in Laos en Thailand geweest en wil nu weer wat anders zien in Z-O Azie. Wat ik in ieder geval wil is kerst en oud&nieuw ergens op een strand vieren. Misschien wat om Angkor Wat samen te gaan bekijken?
Ik ben Jasmijn, 30 jaar uit Breda.

Hoi Jasmijn,

Da’s ook een leuk idee kerst en oud en nieuw op het strand, ik heb dat een paar jaar terug in Thailand gedaan, een bijzondere belevenis. Ik ben bang dat wij elkaar precies mislopen want ik vlieg eind november weer terug. Mocht je eerder gaan hoor ik het graag.

Groeten Lex