4 weken Vietnam en Cambodja, oktober 2012

Beste lezers.
In de maand oktober wil ik 4 weken op reis door Vietnam en Cambodja. Het lijkt mij leuk om met zijn twee te gaan, met gelegenheid dat ieder vrij is te gaan en staan waar hij of zij wil.

Indien er andere landen in Azie op jou to do list staan is dit altijd bespreekbaar.

Groetjes Danielle Kil (1985) @ Wereldwijzer Reisgenoten/ FB

Hey Danielle,

Ik zag dat je wilde gaan backpacken Vietnam en Cambodja. Ik heb zelf Thailand al gezien en Vietnam en Cambodja staan op mijn to do lijstje. Had je al iets concreets in gedachte,

Ik was zelf van plan om na 10 okt die kant op te gaan, voor ongeveer 4 a 5 weken. Dit kan nog worden aangepast. Ik kan echter niet langer dan 6 weken ivm mijn werk.

Ik ben 29 jaar uit Utrecht.

Gr Martin

He Martin,

Wat leuk dat je reageert! Ik heb de hele maand oktober vrij gevraagd, dus kan 4 tot 5 weken, maar wil dan ook gelijk weg. Ik heb nog niets concreets in gedachten, misschien beginnen in Vietnam 2,5 wk tot 3 en Cambodja 1,5 tot 2 weken…vliegtuig terug in cambodja. Ik moet mij nog wat inlezen en wil liever niet teveel plannen met het doel en ontspannen reis te ervaren. Jij wel plannen?

Ik hoor het graag!

Groetjes Danielle

Ik heb mij eerlijk gezegd nog eveneens niet ingelezen in alle “hoe en wat”.
Meestal heb ik alleen een globale lijn in gedachte, maar mijn ervaring is dat dit vaak in het land zelf veranderd. Ik sta open voor ideeën.

Ik kom waarschijnlijk niet onder de datum 10 oktober uit ivm mijn werk, maar misschien valt hier nog iets in te regelen.

He Martin, misschien kan ik nog wat veranderen… Maar misschien leuk om snel af te spreken? Er moet wel een klik zijn mochten we samen willen reizen. Lijkt jou dat wat? Groetjes Danielle