Via de website van Vietnam Airlines heb ik enkele vluchten geboekt voor 2 personen. Ik heb de kosten genoteerd op mijn reisschema(2260000vnd,2250000vnd en 10726000vnd) en betaald met Visa. Deze week kreeg ik mijn afrekening van Visa en de volgende bedragen zijn van mijn rekening gegaan(1.125.000,00vnd,5.363.000,00vnd en 1.130.000,00vnd) Niet alleen zijn de bedragen vele hoger dan verwacht maar de bedragen zijn ook telkens 2 maal van mijn rekening genomen.
Kan iemand me vertellen of Vietnam Airlines me afgezet heeft of zou het een vergissing van Visa kunnen zijn of bezie ik het allemaal verkeerd.
De vluchten zijn Hanoi-Hue, Hue-HCMC, HCMC-Siem Reap(retour)
Dank voor alle hulp.
Ik zou het toch eens opnieuw berekenen… volgens mij betaal je nu maar de helft!! Of lees ik het verkeerd?
Volgens je eigen berekening heb je vluchten geboekt voor 15 mil VND en er is maar 7,5 mil VND afgeschreven??
Als je na de boeking een specificatie hebt gehad van Vietnam Airlines, kan je dat altijd overleggen aan VISA mocht het verkeerd zijn gegaan!
Dat lijkt me inderdaad niet goed!
215 euro pp is niet juist voor deze route.
Ik zou toch eens Vietnam Airlines proberen te benaderen en dit voor leggen. Misschien is er iets verkeerd gegaan?