Van onze reis door Zuid Afrika heb ik een videoverslag gemaakt.De film is ook te koop als DVD voor 10€ verzending inbegrepen.De film is gesplitst in 6 delen door de beperking van Youtube.Je kan de film bekijken op volgende links:
[ame=“- YouTube”]YouTube - Zuid afrika5 Oudshoorn Wijn roue Kaapstad[/ame]
[ame=“- YouTube”]YouTube - Zuid afrika6 Kaapstad Kaap de goede hoop[/ame]
Reakties zijn steeds welkom
Ben ook maar amateur en kan nog veel leren uit jullie reakties.
Wil je meer landen zien klik dan rechts op het scherm
bij youtube op “meer van: guidokestens”
Veel kijkplezier
Guido
Hele mooie filmpjes!
Ik en mijn vriend vertrekken 19 sept naar Zuid-Afrika. We hebben voor het eerst een video-camera gekocht, dus hopen ook mooie filmpjes te kunnen maken.
Heb je nog tips voor ons. Bijv. Hoeveel geheugen moeten we meenemen? In de videocamera zit 16gb, dat zou volgens de verkoper genoeg zijn voor 6u filmen op hoge resolutie. We kunnen er nog losse SD-kaarten bijkopen, denk je dat dit nodig is?
Ik maak al heel lang video’s en je hebt altijd te kort aan geheugen is mijn ervaring. Mijn vamera is nu 10 jaar oud en deze hebben tapes, dus ik kan heel makkelijk een tapje erin doen. Later na de vakantie maak ik er op de pc een hele mooie film van met muziek titels etc. en deze wordt dan gebrand op een dvd.
Soms laat ik er stukken “uncut” gewoon inzitten, bijvoorbeeld als een breeding hurt of olifanten heerlijk in het water staan/zitten te spelen wassen. Geweldig gezicht.
Dus ik zou altijd voor de zekerheid meer geheugen meenemen, heb je nooit te weinig.
Veel plezier op jullie reis.
Ik maak al heel lang video’s en je hebt altijd te kort aan geheugen is mijn ervaring. Mijn camera is nu 10 jaar oud en deze hebben tapes, dus ik kan heel makkelijk een nieuw tapeje erin doen. Later na de vakantie maak ik er op de pc een hele mooie film van met muziek titels en de gnome foto’s, deze wordt dan gebrand op een dvd.
Soms laat ik er stukken “uncut” gewoon inzitten, bijvoorbeeld als een breeding hurt of olifanten heerlijk in het water staan/zitten te spelen, wassen. Geweldig gezicht.
Dus ik zou altijd voor de zekerheid meer geheugen meenemen, heb je nooit te weinig.
Veel plezier op jullie reis.