Ik wil graag weten wat iedereen heeft gedaan aan verzekeringen. Volgens mij dekt mijn verzekering geen ziektekosten op Curacao. In ieder geval kan ik dat er niet uit opmaken en die mensen aan de telefoon kunnen mij dat ook niet vertellen. Tevens moet ik natuurlijk verzekerd zijn voor verlies of diefstal. Ik ga voor 4,5 maanden in het kader van een stage. Graag hoor ik jullie advies.
Ik moet het een dezer dagen regelen dus zou mooi zijn als jullie snel reageren
GPstart heeft samen met een Nederlands verzekeringskantoor een speciaal ‘Student Traveller Insurance Package’ pakket samengesteld. Studenten die in het buitenland werken moeten weten dat sommige ‘reisverzekeringen’ geen werk / stage activiteiten dekken, of repatriëring in het geval je direct wilt terugkeren na bijvoorbeeld een ongeval.
Een solide verzekering is noodzaak voordat je reis begint, en verzorgt tevens een comfortabel gevoel voor je familie en vrienden thuis. Neem een momentje om de on-line aanvraag in te vullen en kies een dekking die bij je reis past.
Kijk op onze website onder GPinsurance. Dan wordt je meteen doorgelinkt naar de website van het verzekeringskantoor. Onze website: www.Gpstart.com