Ik werk in een weeshuis in Colima. Op papier werk ik als vrijwilliger, ik hoef geen kost en inwoning te betalen (en krijg per mnd. een zakcent) Hier kan ik op zich wel mee rondkomen alleen heb ik een verzekering via Ned. en dit is veel te duur… Ik heb via het weeshuis een visum (tot juni '09), is er een mogelijkheid om mij te verzekering in mexico?..
Er zijn verzekeringen zoals GNP, Metlife,… die hospitalisatieverzekeringen aanbieden. De prijs is naargelang je leeftijd (hoe ouder hoe duurder), maar het is niet echt goedkoop. Ik verwacht een prijs rond de 15000 pesos/persoon voor 1 jaar. En natuurlijk zijn er verschillende formules waaruit je moet kiezen. Niet altijd zo eenvoudig.
Ik dacht dat forum-lid Chilango bij GNP werkt… misschien moet je hem eens aanschrijven.
maar het lijkt me geen enkel probleem je te laten verzekeren…neem contact op met verzekeraars als GNP, Metlife, Seguros Monterrey, Argos etc…en het moet goedkomen
Weet niet helemaal hoe dit werkt. Informeer goed. Zeker omdat de papieren ongetwijfeld in het spaans zullen zijn. Waarom vraag je dit niet aan de vrijwilligers organisatie daar. Zover ik weet is het een nederlander die die organiseert. Ik ken ook mensen die daar vrijwilligers werk hebben gedaan. Als je wat meer informatie wilt van mensen die daar geweest zijn laat het me dan ff weten. Stuur ik je wel even het email adres van haar op als zij het goed vind.
hallo, kunt u mij het e-mail adress geven vn dit forum persoon, ik heb een zwaar ongeluk in mexico gehad en gnp betaald iet uit, kijk op www.gnp-bouwman.nl