Verwende reiziger stelt zich voor.

Vakantie? Dat heb ik nooit meer. Ik ga gewoon op reis.

• Ik heet Jo en in woon aan de Utrechtse Heuvelrug.
  • Ik ben getrouwd met Jeannette.
  • Wij (mijn vrouw en ik) bezochten: Indonesië, Amerika, Turkije, Mexico, Honduras, Guatemala, Ecuador, Peru, Zuid Afrika, Namibië, Botswana, Zambia, Thailand, Laos, Cambodja, Marokko, Jordanië en India.
  • Australië en Costa Rica staan nog hoog op ons lijstje.
  • Wij hebben al zo veel reizen gemaakt, dat ik er niet zo gauw de leukste gebeurtenis uit weet te pikken. Kijk maar eens naar de reisverhalen op onze Homepage..
  • Wij maken regelmatig spannende dingen mee. Zoals ontvoerd worden door een bedjak-rijder of een nachtelijke rit naar een ziekenhuis.
  • Onze favoriete luchtvaartmaatschappij is Singapur Airlines.
  • Onze favoriete luchthaven is Indira Ghandi Airport in Delhi…
  • Ons favoriete land is India.
  • Mijn favoriete stad is Marakesh.
  • Onze favoriete reisorganisaties zijn Sawadee en Koning Aap.
  • Tijdens onze reizen maakt Jeannette foto’s en ik film.

Hoi Jo,welkom op wereldwijzer!
We hebben verschillende landenfora’s waar je eventueel tips kunt plaatsen van landen waar je tervoren al bent geweest of indien je met vragen zit.
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,zag ook dat je al naar Thailand bent geweest.
Was de reis naar het land van de glimlach meegevallen Jo?

Thailand is ons zeker meegevallen! Twee keer geweest. Wij vonden Thailand duidelijk een land, dat al wat verder is in zijn ontwikkeling. Zeker in vergelijking met bijvoorbeeld India en Indonesië. Chiang Mai vonden wij heel fijn. Daarvandaan een tracking gedaan, die eindigde in een lokaal dorp, zonder electra of zo. Daar belandden wij pardoes in een ceremonie van een vrouw, die was overleden. Er werd sterke drank geschonken en buiten zaten de mannen te gokken. Heel vreemd allemaal.

Nou Chiangmai is mijn tweede thuis,ben vroeger getrouwd geweest in de beroemdste tempel van Cnx,namelijk Wat Doi Suthep.
Voor de rest draag ik Thailand in mijn hart.