Hallo, ik ben Jeannette

Ik reis sinds 1989 in de zomervakanties. Ben op de volgende plekken geweest:In Europa: Griekenland, Ierland, Frankrijk, Tsjechië, Spanje (la Gomera) en Duitsland. Buiten Europa: Java/Bali, Flores/ Sumbawa,/Lombok, Sumatra, Sulawesi, India/Nepal, Costa Rica, Vietnam, Zimbabwe/Botswana/Namibië, Guatemala/Honduras, Cambodja/Thailand, Sri Lanka/Malediven, Peru, Zuid-Afrika/Swasiland, Thailand/Laos, Ecuador, Maleisië, Bolivia en Nicaragua. Aankomende zomer ga ik naar Kaap Verdië

Hoi Jeannette,welkom op wereldwijzer !
Jeetje,wat heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Las ook in je berichtje dat je op vakantie bent geweest naar Thailand,hoe waren je ervaringen over dit “magisch” land,Jeannette?
Nou in Kaap Verdië vind je prachtige langgerekte witte zandstranden, een verkoelende zee, charmante dorpjes en een grillige natuur voor urenlange wandelingen.
Indien je nog met vragen zit Jeannette,dan kan je altijd een berichtje posten op het Kaapverdië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst, Jeannette !
groet,georgessiam.

Hallo Georgessiam,

Thailand is een fantastisch land. Veilig en redelijk makkelijk met het openbaar vervoer te bereizen. De mensen zijn supervriendelijk. Het eten is heerlijk. Cultuur en natuur zijn overweldigend. De steden zijn druk maar ook plezierig om te vertoeven. Normaal houd ik niet zo van steden maar ik zou zo weer terug gaan naar Bangkok of Chiangmai.
Thailand is een land voor individuele reizigers en ook goed te doen met gezinnen.

Nou bedankt voor de tips,zal er zeker gebruik van maken ! :wink: