Vervoer van Mui Ne naar HCMC?

In de zomervakantie juli/aug gaan we naar Vietnam. Hebben bijna alle vervoer al rond maar moeten nog transport zien te vinden van Mui Ne naar HCMC. We kregen een aanbod om ons, 6 personen en bagage, te vervoeren met particulier busje / auto voor ongeveer 120 euro (2,790,000 D).
Is dat een beetje een goede prijs? Of moeten we het gewoon ter plekke regelen? Het is wel belangrijk dat we die dag gaan want we hebben een vlucht 's middags van HCMC naar Bangkok.
Wie heeft advies? Bij voorbaat dank!

Je zou ook kunnen overwegen om met de trein te gaan alhoewel ik me kan voorstellen dat dat voor 6 personen wat omslachtig is. Je moet dan sowieso een minibus nemen naar het station verderop en dan ook nog van het station in HCMC naar het vliegveld. Het lijkt mij een goede prijs voor 200 km (3 uur reizen)

Verderop is trouwens Phan Thiet [emoji1]

Hallo F,

Ik denk dat trein geen optie is.
Je moet dan naar het station in Panh Thiet, is een klein uur rijden en dan een treinreis van een uur 4.5.
Dan weer een (2) taxi('s) regelen naar het vliegveld en een reis van weer 3/4 uur minimaal.
( 2 taxi’s eventueel ivm bagage)

Ik zou op save spelen en gaan voor een “mini van”; denk dat de kosten helemaal te overzien zijn tov de trein ( gelijk ) en een bus.

Je kan natuurlijk ook te plekke kijken wat een busje zou kosten, maar denk dat je wel in de buurt van de 120 Euro ( of is het dollar) zult uitkomen; misschien 5 euro meer of minder.

gr.
Ton.

Bedankt voor jullie advies. Dat van het overstappen van trein op taxi ed had ik nog niet eens meegenomen in mijn overwegingen Ton. Maar dat is idd waar.
Dus we hebben besloten lekker luxe te doen. Busje besproken en we gaan van hotel voordeur naar het vliegveld.
Bedankt voor het meedenken!