Vervoer van Da Lat naar Hue

Weet iemand wat de beste optie is om van Da Lat naar Hue te reizen?

Wij zouden kijken of er een vlucht gaat van Da Lat naar Hue. Mocht je naar Da Nang vliegen dan pak je een taxi van Dat Nang naar Hue. Kostte ons 40 dollar maar scheelt je veel tijd. En persoonlijk vinden wij vliegen comfortabeler.

Er gaat inderdaad een vlucht van Da Lat naar Da Nang. Hiervandaan moet je inderdaad met ander vervoer naar Hue. Er is echter wel een nadeel, want de vlucht gaat laat in de avond. Kijk maar op www.Vietnamair.com voor de tijden en de prijs.
Groeten Cor en Wilna:wereld:>>>:zon02:

Hallo Agnes,

Snelste
Je kan vliegen, is het snelste en je bent dan rond een uur of 10 in de avond in Hue via Danang + taxi naar Hue .
Officiële site van Vietnam airlines is overigens
http://www.vietnamairlines.com/wps/portal/en/site/home?country_code=NL&country=netherlands&lang=en

Deze is wat goedkoper dan Vietnamair.com; is een reisbureau.

Mooiste
Deze is via de HCM route en kan je met de auto of met de Easy riders doen in een tijdsbestek die je zelf kan kiezen.
Reken wel op iets van rond de 5 dagen dan.

gr.
Ton.

ton, sorry, dat ik de website van vietnamair verkeerd heb aangegeven. ( grapje)

groeten cor en wilna>>>:zon02::wereld:

Bedankt voor de reacties.
Wordt je bagage met de Easy riders apart vervoert of moet die mee op de moto? Vietnam is namenlijk onze laatste halte we zijn nu meer dan 2 maand op reis en hebben dus een iets grotere rugzak bij.

Hoi Agnes,

Snap helemaal wat je bedoelt.
Maar ik ga er wel vanuit dat dit, gezien hun ervaring , iets op gevonden is,
Ik heb hier geen ervaring mee, omdat ik maar voor een enkele nacht de Er heb gebruikt.

Misschien een nieuw topic openen zodat deze vraag wat meer opvalt en er meer mensen hun ervaringen kunnen melden?

Even over de Er.
Wanneer je in Dalat bent zou ik gebruik maken van hun service, kijk even ook even naar de route.
Zou niet via Nha Trang gaan, maar via de HCM route, ook de crazy table in Dalat bezoeken, en helemaal niet My Lai vergeten.

Kijk ook uit voor neppers.
Service kan goed zijn , maar hoe zit het met verzekeringen ed.?

De site voor de Er Dalat is deze.

http://dalat-easyrider.com/Home.aspx

gr.
Ton.

Hoi Agnes, wij hadden ieder een rugzak en ieder een backpack bij.
Dit hebben we allemaal in onze travelbag gedaan zij doen het dan in een grote plastic zak en knopen alles achterop de motors.
En ze hebben er ervaring mee want het werkte prima.
Kijk alleen ff uit met breekbare spullen want het word goed vastgesnoerd en het doet tevens dienst als een soort ruggesteuntje.