Vervoer naar San Antonio de Areco

Ik wil erg graag naar San Antonio de Areco voor de dia de la Tradicion.(weekend van 7-8 nov)
Maar ik weet echt niet welke bus en waar ik moet nemen. Heb al lopen zoeken op het internet, retiro, plataforma(geeft niks gevonden) etc.
Wie kan me even helpen?
Ik weet dat het dan heel druk wordt, dus wil het nu proberen een beetje te regelen.
Gracias

Gallina

Volgens de site van San Antonio de Areco (Organizá tu viaje - Sanantoniodeareco.com) doet het bedrijf Pullman Gral. Belgrano dit ritje 4 keer per dag vanaf Retiro. Check www.gralbelgrano.com.ar voor meer info

Er is ook veel privé transport naar SAdA, maar dan moet je ook een estancia excursie boeken denk ik…

groet & veel plezier aldaar!

Jan

Hola goedemorgen, jij bent vroeg… bedankt hier heb ik zeker wat aan!
Nu misschien nog een hotel, maar dat valt niet mee er zit heel veel vol, of heb jij nog een optie? (in het centrum)

Wij bieden de transfer aan voor € 50 mocht je geinteresseerd zijn :slight_smile: Hotels in het centrum hebben we niet, we werken eigenlijk alleen met estancias. Overigens denk ik dat het nog moeilijk gaat worden een overnachting te regelen tijdens deze feestdag.

Moeilijk hoeft het niet te zijn om een overnachting te regelen in SAdA, alleen je moet niet te veel eisen stellen. Zo kun bijvoorbeeld heerlijk uitrusten op een bedje van stro tussen de zwetende paarden in. Jij als “gallina” zal je daar toch direct thuisvoelen lijkt me :lol:

Even serieus: wij doen inderdaad ook alleen maar estancias aldaar, ken persoonlijk geen ander alternatief.

groet
Jan

Tussen de gauchos in het stro? No problemo! :smiley:

Heb trouwens al een leuk hotel gevonden

:dag: