Vervoer goederen naar Nederland

Tijdens ons tripje naar Nairobi oa de Kitengela glasblazerij bezocht. Indrukwekkend en aan te raden
Ze maken hele mooie kroonluchters maar die wegen ca 50 kg
Weet iemand mogelijkheden om zo’n pakket naar Nederland te sturen tegen een redelijk tarief?

In het draadje over vliegtickets stelt.iemand voor dat iemand het als bagage meeneemt voor je, maar is t njet ontiegelijk breekbaar? Zowiezo mogen koffers npoit meer dan 32 kilo wegen volgens mij ivm met arbo enz…? Dus zou het dan ook niet in 2-en mee moeten? Ik heb geen idee hoor, maar dat waren even dingen waaraan ik mkest denken na het lezen v je post… heb je al gecheckt hoeveel t kost om het via cargo op de airport zelfe verzenden ?

Over het transport weet ik niks , maar ik zou toch enkele onderdelen die in de luchter veelvuldig voorkomen extra toevoegen als het echt zo breekbaar is .
Ik denk dat je die toch zal moeten demonteren om het volume te verkleinen .Inpakken in een kist met belletjesplastiek of bolletjes piepschuim is ook een idee.
Verzenden met Dhl of Fedex verhoogt de prijs meestal met 100%.

Ik ken andersom wel een bedrijf waar je een plekje ineen container kunt huren deze wordt dan verscheept naar Mombasa misschien kan vise versa ook het bedrijf heet Jambo logistics.

Heb je daar contactgegevens van.