Nog even snel een vraagje,
Wij vertrekken vanavond met een groepsrondreis, kan iemand mij zeggen of het wel of niet slim is om een winterjas mee te nemen. Wij gaan 5 gamedrives doen en ik begreep dan het dan best wel koud kan zijn vandaar mijn vraag.
Of kunnen wij volstaan met een goede jas met fleecevest.
Reis is Johannesburg-Pretoria
PRetoria-Long Tom Pass
Panoramaroute-White River
Paul Kruger Park
White River-Swaziland
Swaziland-Hluhluwe/St.Lucia
Hluhluwe/St Lucia-Durban
Durban-Drakensbergen
Drakensbergen-Johannesburg
Alvast bedankt.
Gr Margreet
Hallo
Vaak hebben ze op de gamedrives wel dekens of zo om over
de benen te leggen als het fris is!
Maar neem in ieder geval bedekkende kleding mee, voor de warmte
en een stukje bescherming!
Smeer de onbedekte delen in met deet , tegen muggen
en een warme trui of jas is nooit weg, ook lekker
's avonds bij de BBQ want dan kan het lekker afkoelen,
en in de Drakensbergen kan wel sneeuw liggen!
Heel fijne vakantie
Dank je wel!
DEET kunnen we het beste daar halen hè?
Kan ook hier hoor. Heb daar weinig plekken gezien waar je DEET kon halen. Daarnaast is het nu droog seizoen, dus veel muggen kom je waarschijnlijk niet tegen.
JA
jas mee. In de bergen ligt sneeuw namelijk. En Deet kan je overal kopen, bij alle drogisterijen…en supermarkten. Is nu te koud voor de mugjes.
goede reis. En veel,plezier.
Wel te laat voor de TS maar misschien een tip voor een volgende vakantie. Wij nemen altijd een 4 seizoenen jas mee p.p… Dit is een relatief dunne windjas, vochtwerend met een capuchon en met een Fleece jas erin. Gecombineerd is t warm en apart zijn het 2 lichte jassen. Heb je voor alle seizoenen / weertypes iets bij je en neem je mee als handbagage. Scheelt weer ruimte in je koffer.
Je bent natuurlijk al vertrokken, maar ik hoop dat je een dikke jas meehebt. Het is namelijk heel koud in Joburg en de Drakensbergen. En liever wat te veel warme kledij mee dan het erg koud hebben.
Bij de game drives geven ze inderdaad warme dekens mee die je kan gebruiken 
Inderdaad
Ik zag gisteren en vandaag foto’s langskomen van Kaapstad in de sneeuw
en zelfs zebra’s in Golden Gate NP. in de sneeuw!
Leuk om te zien maar minder voor de vakantiegangers die nu daar zijn!
Veel planplezier
Nee, zo erg is het nu niet Peter, dit zijn al wat oudere foto,s maar ja er ligt sneeuw op de Drakensbergen en in Lesotho. En ja het is koud nu, brrrrrr