Al een paar weken loop ik met het idee om er op uit te trekken. Ik heb 2 maanden vakantie momenteel en dus ontzettend veel zin om deze tijd ook boeiend in te vullen. Met boeiend bedoel ik reizen, liefst zo budget én avontuurlijk mogelijk. Feesten, natuur, cultuur, zon, zee, strand, bergen, noem maar op…
Afgelopen september ben ik een maandje gaan liften in West-Europa. Een soortgelijke trip wil ik sowieso opnieuw beleven, maar niet alleen. Daarom zoek ik een reisgenoot (m of v) om zo snel mogelijk te vertrekken naar het lekkere weer in Europa. Het liefst richting Zuid-Oost Europa (Slovenië, Kroatië,…), maar Frankrijk of Duitsland doorliften vind ik ook al een goed idee. Ik wil gewoon eropuit, maar niet alleen… Het liefst doe ik dit al liftend, afwisselend met openbaar vervoer. Overnachten in een tent, hostel of couchsurfing! En genieten van het goeie leven met een goei biertje en/of jointje…
Ikzelf ben een 23-jarige gast tot de 14de juli (dus be prepared ) en kom uit Leuven, dus ben een zuiderbuur. Lijkt het je wat, laat dan zeker wat van je horen!
Mijn e-mail = keckevs@hotmail.com
Greetz x