Reisgenootje Zuid-Frankrijk / Italie enz gezocht! (autovakantie)

rond 21 juli ga ik (met de auto) richting zuid-frankrijk voor minimaal een week, en daarna door via italie (genua, milaan, venetie) naar slovenie (ljubljana), wenen en praag. Dit laatste deel ligt natuurlijk aan overgebleven zin/tijd :slight_smile:

Ik zoek een reisgenootje, liefst studente WO/HBO, want met onbekende kerels kan ik echt niet zo lang in de auto zitten/optrekken, en ik kan het beste opschieten met meisjes die een duidelijke eigen mening en karakter hebben.

Als je je email adres achterlaat met wat info over jezelf, dan mail ik je de site met mijn vakantie-album van de afgelopen jaren, dan kun je kijken of het je leuk lijkt/bij je past om daar een vakantie aan toe te voegen!

Geen van mijn vrienden had hier zin in (die zijn meer van de zuipvakanties, ik ff voor 1 keertje niet), dus ik hoop hier iemand te vinden die het leuk vind om afwisselend actieve en rustige dingen te doen, ik hou van surfen, mensen, natuur, cultuur, muziek, nieuwe dingen doen/zien/ervaren, enz.

ikzelf ben ook student, 22, uit utrecht. Spontaan, rustig, sportief en ondernemend.

Ps. je hoeft niet per sé rijbewijs te hebben