Reisgenoot (m/v) gezocht voor Zuid-Italie per auto

Hoi allemaal,

Ik, jongen van 21, wil dit jaar graag met de auto naar een aantal plaatsen ten Zuiden van Napels, o.a. Salerno en Sorrento. Ik ben reeds een aantal keer naar Italie geweest maar Zuidelijker dan Rome ben ik nog niet gekomen. Dus dit jaar wil ik eens voorbij alle industrie die vooral in het Noorden aanwezig is. Uiteraard kunnen er op de weg ernaartoe nog genoeg andere plaatsen worden bewonderd… Aangezien er nog niets is vastgelegd valt er over veel dingen nog te praten, alleen Italie ligt voor mij wel vast.

Het heeft mijn voorkeur om ongeveer midden Juli te vertrekken.

Ik ben in het bezit van een eigen auto(tje) en aangezien er niemand mee wilt uit mijn vriendenkring is er nog een plek vrij. Los van het feit dat het met 2 personen gewoon gezelliger is, lijkt het me ook fijn om de kosten enigzins te kunnen delen.

Mocht iemand interesse hebben, laat dat wat van je horen dan kunnen geef ik per PB mijn MSN adres en kunnen we zo verder overleggen.

He las je oproep.

Heb wel interresse heb ook nog niemand om deze vakantie mee te reizen en had het ook in mijn hoofd om naar italië tegaan. Ben alleen in het noorden van italie geweest gardameer, venetie en ravenna. Heb al heellang in het hoofd om rome eens te bekijken.

Je mag me toevoegen aan msn kunnen we er eens over chatten. [EMAIL=“klaas25@hotmail.com”]klaas25@hotmail.com

Mvg,

Klaas Lautenbach

Hoi Klaas,

Leuk dat je interesse hebt! Helaas is het zo dat ik voordat ik zelf weg ga met de auto eerst een week naar Rome ga voor een sportevenement. Er is genoeg tijd naast het evenement om Rome te bezichtigen, dus dat ga ik ook zeker doen, bovendien ben ik er een paar jaar geleden ook al geweest.

Dus uitgebreid Rome bekijken is iets wat ik eigenlijk niet van plan ben… :stuck_out_tongue:

Hoi! Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenootje?
Groetjes, Aniek

Hoi Aniek!

Het lijkt erop dat ik een reisgenoot gevonden heb. Donderdag heb ik een afspraak om wat dingen te bespreken maar denk wel dat het goedkomt.

Haha, oke :smiley:
Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een reisgenoot voor Italie…

Hoewel het in eerste instantie veelbelovend leek is het uiteindelijk toch niets geworden. Dus ik sta weer open voor (nieuwe) een reisgenoot… :stuck_out_tongue:

Hey ik ben dol op italië, stuur je me je msn adres? Ik wil graag op reis deze zomer, maar m’n vrienden in vriendinnen hebben allemaal al plannen gemaakt.
Ciao,

Sabine

Hallo daar, leuk plan! Heb er wel oren naar. Ik ben Jan, 32 jaar en woon in Rotterdam. Ben benieuwd… Laterr
(Ben geschiedenisleraar en nog niet in Rome geweest!! Oeps. We kunnen vast wel leuke trip uitstippelen… Zuiden is inderdaad fantastisch, schijnt…)