lopen en liftend door frankrijk naar spanje

Beste toekomstige reis genoot!!

RONDREIS DOOR EUROPA!!! WIE GAAT ER MEE?

Ik ben een jonge gast van 26 jaar en wil eens wat avontuur gaan beleven! Was vroeger altijd in de bossen en buiten te vinden nu zit ik bijna dagelijks binnen,
ik heb het plan om eind juli te vertrekken vanuit Nederland voor onbepaalde tijd… :dag: neem niet veel geld mee wil eigenlijk zoveel mogelijk improviseren en genieten van het moment waar ik ook mag zijn, ben regelmatig wekend wezen survivelen in Duitsland Oostenrijk, berg klimmen, jagen, en dergelijke werk nu zelf al survival instructeur maar echter niet genoeg dagen om me hier te houden, wil de cirkel verbreken op de manier hoe ik nu leef… moet er dus echt ff tussen uit :slight_smile:

Ik zoek: man of vrouwelijke reisgenoot, leeftijd maakt niet veel uit al je maar wel zelfstandige keuzes kan maken, :slight_smile:
graag avontuurlijk ingesteld dus een omweggetje door de bossen moet geen probleem zijn…
ik ben zelf ook flexibel ingesteld en sta voor veel nieuwe dinge open als ik er van kan leren…
Reis plannen voor mij zoizo eerst richting frankrijk mimizan een weekje surfen en vandaaruit zien we wel verder :wink:

graag hoor ik van de mensen die interesse hebben!

je kan me mailen colinbillabong@gmail.com

Hoi Supertramp,welkom op wereldwijzer!
Nou geweldig dat je de wereld wilt verkennen,heb je al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot of meerdere reisgenoten.
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met je travelplannen,Supertramp !
groet,georgessiam.