Hallo
Mijn naam is Sofie, ben 19 jaar oud en studeer sociologie in Gent. In mijn vrije tijd ga ik vaak skeeleren. Ik zoek een reisgenoot om in augustus voor een week of 2 à 3 rond te trekken in Frankrijk. Het liefst iemand met een grote zin voor avontuur en die goed kan kaartlezen:). Ik zou graag blijven slapen in jeugdherbergen of op campings met een tentje en voor de rest gewoon plezier maken, af en toe eens uitgaan, en genieten van de mooie natuur. Ben je geïnteresseerd? Laat snel iets weten!
hey sofie ![]()
ik ben sten komende maand 19 en woon kortbij eindhoven het lijkt me erg leuk om 2 weken in frankrijk rond te trekken en vanalles te gaan doen. ik houd dan ook van de natuur en active dingen te gaan doen haha kamperen heb ik alleen nog nooit gedaan maar lijkt me gezellig. ik hoor het van je!
Hoi Sten
Voor mij is het goed om met jou rond te trekken:) Ik woon wel in Zomergem, dat ligt niet echt dicht bij Eindhoven maar we kunnen miss. eens afspreken om kennis te maken? En als we goed overeenkomen kunnen we al wat plannen maken, wat denk je? Voor mij past het iedere dag dus zeg maar wanneer je kan!
Hopelijk tot gauw
x
sofie
hey sofie,
fijn dat het je ook leuk lijkt heb je net een pm gestuurd kunnen we een afspraak maken ;).
groeten sten