Een van de bedoelingen van deze nieuwe rubriek is om de lezers van dit forum, de kans te geven om (gratis) bepaalde teksten of zinnen door mij te laten vertalen naar het Nederlands/Grieks en van het Grieks/Nederlands.
Hebben mensen vertaalwerk laat het weten:dag:
Hoi
ik heb even een vraag. Ik ben zelf half grieks. Maar een vriend van me die geen griek is beweert bij hoog en bij laag dat Rustico ik weet het niet betekend. Is dat ook zo? Kun jij me helpen?
Groetjes,
Ilse
In het Grieks ‘ik weet het niet’ = ‘den to ksero’
ik heb nog proberen te vinden of Rustico in n andere taal iets betekend ofzo, maar behalve Italiaanse restaurants kon ik niets vinden…
Ok dankjewel. Had ik wel gelijk. Ik had al zo’n idee,maar goed als iemand doordringt dan weet je het zelf ook niet meer:) bedankt:)
goedemiddag
ben hopeloos op zoek naar een zinnige vertaling (van een antwoord welke ik heb gekregen uit een hotelboeking) zou U mij hiermee kunnen helpen?
volgende zinnen:
1)mporeite na mas enoimerosete gia thn ora afijei toy ploioy sas kai tha erthi o odigos mas na sas paralabei apo to limani its free .
2)tin perigrafei mporeite na ti deitesto xarti toy google
3)deipla sto jenodoxeio yparxoyn ta panta gia enoikiasei.
tha xaroyme na sas doyme sintoma
me ektimisi
lignoy anastasia
Als U deze zinnen zou kunnen vertalen zou ik dit bijzonder op prijs weten te stellen
waarvoor alvast hartelijke dank
david
1)mporeite na mas enoimerosete gia thn ora afijei toy ploioy sas kai tha erthi o odigos mas na sas paralabei apo to limani its free . = Kunt u ons op de hoogte houden hoe laat de boot aankomt, onze chauffeur komt u dan ophalen van de haven. (gratis)
2)tin perigrafei mporeite na ti deitesto xarti toy google = de route kunt u op de google map vinden.
3)deipla sto jenodoxeio yparxoyn ta panta gia enoikiasei. = naast het hotel kunt u van alles vinden om te huren.
tha xaroyme na sas doyme sintoma = we verheugen ons om jullie gauw te zien.
me ektimisi = met vriendelijke groet
lignoy anastasia = (de achter- en voornaam) Lignou Anastasia
Hoi ik wil heel graag een griekse tattoo. Kunt u deze zinnen vertalen? In de goede griekse tekens ?
I love you to the moon and back
You never know how strong you are until being strong is the only choice you have
Love me for who i am
Bedankt Gr alanah
Kan je miss reageren Gr
Via Wereldwijzer app