Verre reis (rugzakje mee) van 28 april tot 20 mei

Hallo allemaal,

Van 28 april tot en met 20 mei heb ik 3 weken vakantie.
Het liefst zou ik een reisgenoot vinden om samen ongeveer 2,5 week op pad te gaan. Waar naartoe? Ver! Verder maakt het me niet zo veel uit… Ik ben heel flexibel.
China (of een ander Aziatisch land waar ik nog niet ben geweest), Midden- of Zuid-Amerika, Afrika: het lijkt me allemaal geweldig!
Helemaal alleen lijkt me niet gezellig. Ik hoop op deze manier een reisgenoot te vinden, maar mocht dat niet lukken, dan ga ik voor een groepsreis; ook prima. Tips zijn welkom! :wink:

Ik ben een vrouw van 31 jaar, houd van gezelligheid en ben de moelijkste niet! Op reis wil ik graag zo veel mogelijk zien van de cultuur en de mensen. Af en toe een dagje rustig aan doen is prima, de tijd nemen om een plek wat beter te leren kennen is leuk, maar ik hoef geen week met m’n kont op het strand.

Ik hoop snel iets van je te horen!
Groetjes!

Hey Elle,

Als je interesse hebt in Mexico… Wij (3 v, 2 28 jarigen en 1 32 jarige, alledrie Belgisch) vertrekken op 28/4 naar Mexico City (1 persoon vertrekt in Amsterdam, 2 in Parijs). Wij zijn pas terug op 23/5, maar het zou geen enkel probleem zijn om een paar dagen eerder terug te vertrekken, als je meewil.
Meer info: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=129217

Laat maar iets weten als je interesse hebt!