Verrassing... ?

Hai
Wij zijn Marniek en gaan half september naar Costa rica…
Hij heeft de tickets geregeld maar nu mag ik de dagen (14) daar gaan indelen… helpppppp
Ik weet niet waar te beginnen.

Vlieg je op San José of op Liberia? En hoeveel dagen strand aan het eind?

Durf het aan om ook de minder bekende plekken te bezoeken, er zijn genoeg mogelijkheden om even van het platgetreden pad af te gaan. Verkijk je niet op sommige afstanden, houd rekening met de hoogteverschillen in bepaalde regio’s.

En er staan op dit forum een heleboel reisschema’s. Even zoeken dus, En het scheelt veel of je van de (lange) hikes of het raften bent of niet. We hebben ons de keren dat we in CR waren ook prima vermaakt met iets minder activiteiten en heel veel natuurschoon.

Ja dat is ook onze intentie…veel flora en fauna…onbekende plekjes ik zag al natuurpark Dave&Dave…
We landen in San Jose 19uur dus leuke overnachting daar en volgende dag huurauto halen.
De laatste 4 dagen lekker chill aan het strand dus 9 dagen rondreizen met bij behorende leuke overnachtingen.

Ik lees even mee. Wij denken erover om in januari of februari twee à drie weken door Costa Rica te reizen.

Dan zit je in elk geval in een qua weer mooie tijd

Ga bijvoorbeeld vanaf San José naar de Orosivallei, San Gerardo del Dota, Ojochal,
Drake Bay en via Carara naar het strand.
Een route die afwijkt van de standaardroutes.

Johan
www.costaricaopmaat.nl