Verlof van 30jun tot 11 aug- open voor suggesties

Hoi

Ik ben Marco, 36 jaar en woon in Aarschot, België, en heb verlof van 30 juni tot 11 augustus (6 weken).

Ben avontuurlijk aangelegd, hou van cultuur en natuur. Eerst dacht ik een ticket te boeken naar Bangkok en van daaruit het gebied te verkennen, maar blijkbaar is het dan regenseizoen en kan het soms erg warm en vochtig zijn. Nochtans sta ik zeker nog open om dit gebied te verkennen. Ook andere suggesties zijn welkom: Indonesië, Zuid-Amerika, Australië, Noord-Amerika enz…

Werk bij VDAB (Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling) als instructeur en heb een waaier aan interesses.

Interesse? Let me know

Marco

Laat je vooral niet weerhouden om naar Bangkok te gaan in het regenseizoen! Het regent (meestal) niet de hele dag, en na een bui is het relatief koel. De ergste warmte in Thailand is juist de maanden voorafgaand aan het regenseizoen, globaal in ons voorjaar.

Succes met het vinden van een reisgenoot. Mijn vakantie begint een paar weken later pas, maar misschien kom ik je nog tegen in ZO-Azie. Ik begin in Kuala Lumpur, en ga daar vandaan naar de Filipijnen, Singapore en Indonesie.