Verliefd op Gambia

heej hallo,

misschien is dit al eens naar voren gekomen maar, de site is zo groot dat ik zeker niet alles kan lezen.

ik ben net terug van gambia en ik ben verliefd op gambia, leuke mensen ontmoet, leuk sfeertje, lekker weer en ga zo maar door.

dit is niet mijn eerste afrikaanse land maar had dit nog nooit zo erg! ik mis gambia en de mensen en de sfeer.

sorry ik wilde dit graag kwijt, omdat ik het gevoel heb dat er overwegend negatieve berichten over gambia te vinden zijn.

bedankt!
greetz,
Es

Hoi Es,

leuk dat je zo enthousiast ben. Dat is eigenlijk iedereen hier op het forum hoor!
Er bestaat inderdaad een forum waar velen erg negatief kunnen zijn en alles beter weten dan de ander… Hier doen we daar niet aan gelukkig;)

Ik sluit me helemaal aan bij jou gevoel. De mensen en altijd relaxte sfeer maakt alles goed en iedere keer weer onvergetelijk daar.
Ik weet niet wanneer het mogelijk is weer te gaan, maar ik kijk er nu alweer naar uit!

Groetjes,
Erwin

heej 3rwin,

al vaak geweest?? ik ben net terug maar ben nu al weer aan het plannen om terug te gaan.

ik ben vandaag bij de vrijwilligersdag geweest maar helaas geen vrijwilligers werk in Gambia daar, maar goed gewoon verder zoeken, en tot die tijd denk ik dat ik ook geen nee zeg tegen nog een vakantie naar Gambia. :smiley:

Hoi Es,

ja, wij gaan zo vaak als mogelijk. Alleen is dat helaas niet ieder jaar…
Mijn ouders verblijven er wel ieder jaar gedurende de herfst en winter dus heb wel altijd veel contact met Gambia…

Ik zou zeggen, gewoon lekker sparen voor de volgende trip!

Vwb vrijwilligerswerk daar: is niet heel gemakkelijk, maar onmogelijk is het niet! Gewoon goed blijven zoeken.

Groetjes,
Erwin