hoi als je op bali een leuke vrouw tegenkomt?
en die wil mee naar nederland?:kus:
wie heeft ervaring hier mee?
of gaat het alleen om je geld?
hoor verhalen dat veel vrouwen graag mee willen naar nederland
willen trouwen maar nederland is erg koud!!!
Ik heb geen persoonlijke ervaring.
Ik weet wel dat het moeilijk is voor veel buitenlanders om een visum voor Nederland te krijgen, zelfs als je getrouwd bent en kinderen hebt. Kun je haar onderhouden? Kijk eens op het forum van http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/
Uiteraard zijn er mensen die het alleen voor het geld en de verblijfsvergunning doen. Overhaast niet, leer haar kennen, bezoek haar meerdere keren, en ben zo zeker mogelijk voor je eraan begint.
ja ja
ik ben ook verliefd geworden op een vrouw uit jakarta
Ben daar ook veel geweest bij haar thuis en hotel natuurlijk
Je moet elkaar wel goed leren kennen en misschien ook eens ruzie maken, kan je zien of je relatie draagkracht heeft.
Ben middels getrouwd 4 jaar met mijn liefde
Dan ga je visum aan vragen en met de ind stoeien
Het valt eigenlijk allemaal wel mee
Als je vriendin de cursus doet op de erasmus van de ambasade om beetje nederlands te leren, komt het wel goed
Mijn vrouw had in 18 maanden al haar examens gehaals en heeft nu een verblijfs vergunning voor nederland
En ach koud heeft ze het niet hier, jij warmt haar toch
De sneeuw heeft ze ook al meegemaakt,ging goed.
En als een vrouw het voor het geld allemaal doet, moet je daar denk ik wel door heen kunnen prikken.
Wij hebben een fijn leven
succes
Welja liefde overwint alle grenzen, waar een wil is -is een weg -liefde. Dit is mijn reactie op Rob.
Maar Jack je merkt gauw genoeg waar het bij die vrouw -dat meisje omgaat. Of beter gezegt meestal zit haar familie achter het geld. Zelf niet meegemaakt maar wel van onze Medelanders;
die dan horen doof ,en ziende blind zijn, en jij maar de portemonnee trekken. Ach het is toch niet zo duur wat ze vragen… Tel dat eens bijelkaar op , ook de kleine dingetjes en je zal zien dat er er aanzienlijk bedrag tevoorschijn komt.
ja klopt, voor je weet is je beurs een stuk lichter ,aan de familie.
Je bent blank, dus rijk.
Zo redeneerd men hier
Houd de knip dicht en blijf lachen.
Rob, uitzondreringen bevestigen WEL de regel, vergeet dat ajb niet!!
Mag ik vragen hoelang je hier in RI bent , heb het idee dat jij jouw kennis al opgedaan hebt.
hoi paulana
ben hier nu 4 jaar met tussen pozen
Hebt veel geld verloren aan de family van mijn vrouw
Daisy is van jakarta
Zij had dit nooit verwacht.
ben nu 95000 euro kwijt
Misschien kunnen wij elkaar eens spreken