Verhuizen Naar Salisbury, Engeland, Help!?

Hoi!
Ik heb er nou zo’n 2 maanden over nagedacht en ben overtuigd dat ik ASAP naar Salisbury, Engeland wil zijn om samen te wonen met mijn vriendinnetje en te werken.
Ik heb alleen een groot probleem,
ik heb echt geen enkel idee waar te beginnen,
Wat moet ik doen?
Wat heb ik nodig om in Engeland te kunnen werken?
Kan ik misschien naar school naast werken?

Nou ja, nog duizend en een vragen maar goed, kan iemand mij misschien helpen?

JJ

Oh, en mocht het zo zijn dat iemand naar werknemer in of rondom Salisbury zoekt zal dat ook heel mooi zijn :slight_smile:

JJ

gotfilters@hotmail.com

Werken in Engeland is makkelijk wat je moet doen is een National Insurance nummer aanvragen wat je kan doen bij locale DSS offices. Ik woon/werk hier nu 4 jaar en heb geen enkel probleem gehad. Het is beter daar een baan te vinden dan CV’s vanuit Nederland te sturen. Ik werk zelf in detachering en CV’s met een buitenlands adres zijn niet aantrekelijk want je moet dan relocatie etc in overweging nemen voor de kandidaat. Alles wijst zich vanzelf als je een baan krijgt. Success.

Werken in Engeland is makkelijk wat je moet doen is een National Insurance nummer aanvragen wat je kan doen bij locale DSS offices. Ik woon/werk hier nu 4 jaar en heb geen enkel probleem gehad. Het is beter daar een baan te vinden dan CV’s vanuit Nederland te sturen. Ik werk zelf in detachering en CV’s met een buitenlands adres zijn niet aantrekelijk want je moet dan relocatie etc in overweging nemen voor de kandidaat. Alles wijst zich vanzelf als je een baan krijgt. Success.