Werk En Verhuizen Naar Engeland

Hallo

Wij willen graag verhuizen naar engeland. Mijn vriend heeft er 15 jaar van zijn jeugd doorgebracht. Nu willen wij graag weten hoe we het moeten aanpakken oa. met betrekking op het werk zoeken. Ik heb hier de SPW gedaan, ik ben assistent bedrijfslijder geweest in een speelgoedwinkel en ik ben momenteel werkzaam als administratief medewerkster. Wie kan mij/ons helpen?

Groetjes Renske

Renskepr@hotmail.com

Hi,
Ik struikel net over je advertentie waar je vraagt om tips als je naar Engeland wilt verhuizen.
Ik heb tot December 2002 3 jaar in Engeland gewoond omdat mijn vriend Engels is. Ik heb toen ook zelf werk gezocht.

Het mooie is dat werk erg makkelijk te vinden is. Het ligt er natuurlijk een beetje aan waar je in Engeland wilt gaan wonen. In Londen is er genoeg te vinden.

Als je verschillende talen spreekt (meer dan alleen Engels) dan heb je al meer te bieden dan de gemiddelde Engelsman. Er zijn uitzendbureaus die speciaal op zoek zijn naar mensen die Duits Nederlands en of Franstalige mensen zoeken. Probeer Bilingua or euro recruitment maar er zijn er nog meer. Verder zoekt Easyjet altijd mensen vor customer services. Zij zittern in Luton (net buiten Londen).

Op verschillende websites monsterboard.co.uk vind je ook van alles en nog wat. Als je gaat solliciteren helpt het als je al een engels adres hebt.

Succes!
Olga