Verhuizen naar Bonaire

Aloha,

Op dit moment overweeg ik om vanuit Amsterdam naar Bonaire te verhuizen om daar te gaan werken. Ik heb een interessante vacature gezien die mij op t lijf is geschreven. Eerder heb ik drie maanden op Curacao gezeten voor werk. Dit was mij ontzettend goed bevallen! Het heerlijke klimaat, de vrolijke relaxte sfeer, de latin muzien, de onderwaterwereld… en nog veel meer!

Er is echter iets wat me tegenhoudt. Ik ben een vrouw/meisje van 28 jaar en heb geen relatie. Ik heb de indruk dat er op Bonaire met name stelletjes zitten die de rust opzoeken. En ik ben een beetje bang dat ik me daardoor eenzaam kan gaan voelen op Bonaire. Ik hoor heel graag wat jullie ideeen hierover zijn!

Verder hou ik van dansen tijdens het uitgaan :cheer:. Curacao is daarvoor echt perfect!! Wordt er in Bonaire ook gedanst of is het met name cocktailtjes drinken aan de bar?

Danki danki alvast!!

hallo, volgens mij kun je als vrouw alleen ook prima een sociaal leven opbouwen hoor op Bonaire, wat betreft het dansen : tuurlijk wordt er wel gedanst op Bonaire maar uiteraard is het veel kleinschaliger dan Curacao enne coctailtjes aan de bar ??? Zie altijd alleen eigenlijk maar polar en amstel voorbijkomen :))))