Ik zie voornamelijk berichtjes over Curacao, want ook een erg leuk eiland (kan zijn/) is.
Ik ga vanaf 17 januari voor iig een jaar op Bonaire wonen, wie nog meer??
Hallo,
Ik ga niet wonen op Bonaire, maar ik wens je veel plezier en succes daar. Ik zelf heb 4 maanden op Curaçao gewoont en gewerkt. Bonaire is wel een heel klein eiland, dus weet niet of 1 jaar misschien te lang is voor Bonaire.
Hai, ik heb zelf ook bijna 3 maanden op curacao gezeten en afgelopen zomer 3 weken. Het is een erg leuk eiland en zal, zo vaak mogelijk even langs gaan daar, maar om er alleen in een huis te zitten vind ik het niet veilig genoeg.
Bonaire is inderdaad meer in dorp, maar ik vind terschelling ook heeeeel leuk dus Bonaire ook wel (waarschijnlijk) en als ik het even zat ben zit ik zo op Curacao.
Hoi!
Leuk, spannend! Ik wens je heel veel plezier en succes! Wij hebben ook plannen om ( weer) richting de Antillen te vertrekken en daarom ben ik ook heel benieuwd naar wat jij op Bonaire gaat doen. En misschien heb je nog tips voor ons om te komen aan een baan bijvoorbeeld?
Alle tips zijn welkom!
Succes en bedankt!
Heleen
He Heleen,
Ik ga als front office medewerkster bij Buddy Dive werken.
Heb je een emailtje gestuurd met mn website daar kan je meer info vinden, als die niet is aangekomen hoor ik het wel!
Groetjes Marlous
Hoi Marlous!
Dank je voor je reactie maar je mail heb ik (nog?) niet ontvangen…Zou jet het nog een keer kunnen versturen?
Dank je!
Heleen