Er zijn van die dingen die je beter niet kunt doen. Zoals kijken hoe je hotel is bevallen bij voorgangers. Niet dus. Het eten zou er slecht zijn, de bediening vals enz enz.
We zitten vanaf woensdag in hotel Elysee Garden en ik hoop echt dat het meevalt. Hoor allemaal verhalen over oorontsteking vanwege slechte kwaliteit zwemwater. Misschien moest ik maar vast iets meenemen daartegen, of ben ik nu weer te erg aan het miepen?
Gelukkig zijn wij mensen allemaal verschillend en hebben allemaal ons eigen mening. Ik ken het hotel niet, maar laat je niet bevooroordelen door anderen. Ga er gewoon heen en geniet ervan! Uiteindelijk moet je er zelf het beste van maken.
Ireendje
Maak je niet druk meid, wij hadden hetzelfde hotel zullen boeken, voor de meivakantie, maar het was vol!!! En als het eten tegenvalt dan ga je toch lekker naar het centrum en eet daar wat!! Wat maakt het allemaal uit, je hebt vakantie en bent er lekker uit!
Als we je niet meer spreken, maak er alles van, geniet met die zalige meid van jullie(heb ook even jullie site bekeken :rolleyes: ), en je zult zien dat alles zalig is(als je er eenmaal bent en gesetteld na die rotvlucht, dat vind ik ook altijd tegenvallen)
Groetjes
Annemiek
ik lees vaker negatieve en positieve dingen over hotels, het is echt wat de persoon er zelf van maakt. en dingen die vorige zomer waren kunnen wel helemaal veranderd zijn, omdat er vaak nieuw personeel is, nieuwe dingen, na de winter veel opgeknapt enz… niet altijd, maar vaak genoeg ook wel dus…
komt wel goed en idd… als het eten je niet bevalt, er zijn zat restaurantjes in de buurt waarschijnlijk
Ik heb jullie site bekeken en wat hebben jullie toch een schatige dochter en Franse Buldog, wij hebben er ook een, hij is bruin met een zwarte snoet en ook zwart om de ogen en een witte stropdas Zijn naam is Herman!
Leuk dat de hond en de kleine zo leuk met elkaar omgaan, als ik de hond uitlaat zeggen veel mensen: Oei aait dat hondje maar niet, die is gevaarlijk, maar hij doet geen vlieg kwaad en hij is zelfs heel lief met kinderen!
Ik wens jullie een fijne vlucht en een hele mooie vakantie, maar dat zal wel goedkomen!
Joh Ireen, maak je maar niet te sappel, het is echt een leuk hotel, je hebt veel ruimte want het zijn geen kamers maar appartementen, en ik heb mensen gesproken die er geweest zijn en die vonden het er prima!
En je moet maar zo denken, sommige mensen hebben altijd wat te zeiken!
Ik ken mensen die in het zelfde hotel/appartement hebben gezeten als mijn ouders en die vonden het er vrezelijk, terwijl mijn ouders voor de 3e keer geboekt hebben naar dat appartement!
Ga jij nou maar lekker genieten, want het wordt echt een leuke vakantie!
groetjes Ilse
Hoi Ireendje, niet te druk over maken joh! Wij zaten vorig jaar juist in een hotel waar iedereen op de sites lyrisch over was, alleen vonden wij het zelf een grote tegenvaller. Zo zie je maar weer, iedereen is anders en heeft andere verwachtingen en ervaart dingen weer heel anders. Alvast een heel fijne vakantie toegewenst, enne…ideaal he om vanaf Enschede te vliegen
Ga zo ook ff je site bekijken, ben wel benieuwd, misschien wel een bekend gezicht
Heey Ireendje! Idd maak je niet druk! Zit vast wel goed! Als het eten niet te eten is, ga je gewoon uit en wat doe je nou eigenlijk verder in het hotel dan slapen??
Ik zat vorig jaar ook in een hotel waar ik achteraf negatieve verhalen van had gehoord, maar ik heb het prima naar mn zin gehad!! Personeel was aardig en er hing een geweldige sfeer, je had zo contact met medehotelgangers. Zo zie je maar weer dat meningen nogal kunnen verschillen.
Ik wens je alvast heel veel plezier!! Komt vast wel goed!!!
Nou, ik ben er helemaal klaar voor. Echt. Ik weet volgens mij meer dan ik zou hoeven weten voor een beginnende globetrotter. Het is toch eigenlijk van de gekke, 31 en zo naief als ik weet niet wat.
Ja Diamond, heerlijk om niet meteen in het Schiphol van de leeuw te hoeven, maar gewoon vanuit het Twentsche te vertrekken. Er is vast maar één balie en nou ja, gewoon lekker allemaal.
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik heb mijn paspoort zó goed verstopt dat ik niet meer goed weet waar… :blink: :blink:
Ik heb nog drie dagen om 'm te vinden. Shit shit shit. Stom he? Ding is net opgehaald met onze Evi er heel lief en schattig op. Waar had ik hem toch voor het laatst?? Nou ja, ben nu de puinhopen in ons huis aan het ruimen, dan kom ik 'm vast wel tegen. :huh: :unsure:
Hai,
wij gaan dit jaar voor de 5e keer naar Elysee Garden. Dus dat wilt toch heel wat zeggen.
Het klopt dat er vaak negatief over dit appartement wordt gereageerd maar wij hebben geen negatieve dingen mee gemaakt hier.
Wat het eten betreft, er zit echt weleens iets bij wat ik ook niet lus. Nou ja dan neem ik wel iets anders. Hier in Nederland lust je toch ook niet alles.
Er zit een hele mooie grote tuin hierbij en dat is wat ons ook heel erg aanspreekt. Er lopen voor de kids schildpadden rond.
Vorig jaar hebben wij met de chef gepraat en die zei ook dat ze van de dingen hebben geleerd en dat het dit jaar zou verbeteren. Ze gingen ook de bar bij de zwembad veranderen dus ik ben heel erg benieuwd hoe het is geworden.
Wij gaan trouwens pas in de zomer op 9 augustus hier naartoe met onze dochter van 18 jaar. Die wilde nog een keertje met ons mee en wel naar Elysee Garden waar zij ook 3 x was geweest. Vorig jaar zijn we met zijn 2en hier naartoe terug geweest en dit jaar dus voor de 5e keer.
Dus geniet a.s. woensdag van je vakantie en we horen het wel hoe het was.
Evi is er klaar voor! Dank je jacquelientje voor je bemoedigende woorden. Ik ga morgen de meeste spullen gewoon pakken en ik geloof dat er niemand ooit zo voorbereid op vakantie is gegaan als ik. Dus wat kan er misgaan?! Vast van alles, maar daar ga ik niet aan denken.
Lief dat jullie zo meedachten en gerust wisten te stellen. Heb ik echt veel aan gehad hoor!!! Dus bedankt!
Inderdaad, een heel leuke foto! Denk dat ze heel wat aandacht zal krijgen straks in Turkije!
Alvast succes met inpakken en de andere voorbereidingen
Als je hebt ingecheckt, ga je dan nog weer naar huis of blijf je op de luchthaven wachten? Wij zitten erover te denken dit jaar nog lekker even weer naar huis te gaan…
Aandacht tekort zullen jullie niet krijgen!!!
Wat een lekker grietje joh!
heb je je paspoort nou al gevonden? Kreeg het ook een beetje warm, zo van ojee, waar heb ik dat ding ookal weer… ik heb ook nog maar 14 dagen voor vertek,
Maar ik heb 'm!!!
Nou veel plezier, geniet ze en we horen wel hoe het er was!!!
groetjes Ilse B)
Paspoort, check (jaaaaaaaa, gevonden!). Alle was dat meemoet gedaan, check. Moet alles nog inpakken, zucht, wel wat lijstjes gemaakt en dingetjes klaargelegd.
Na het inchecken naar huis? We hoeven geloof ik pas een uurtje vantevoren aanwezig te zijn, dus ik geloof niet dat het nut heeft. Eerst dacht ik twee uur, maar volgens mijn man is het 1 uur vantevoren. Toch maar even lezen, ik weet dat soort dingen liever zeker. Better safe than sorry!
Jee, over een half uur kan ik zeggen dat we overmorgen gaan!
Ireendje
Moet zeggen dat ik echt steeds jaloerser word, hoor!!!
Ik weet niet hoe het in het twentse gaat, maar op schiphol moet je MINSTENS 2 uur van te voren aanwezig zijn. Daar bedoelen ze mee dat je eigenlijk dan al ingecheckt moet wezen!!!
Op schiphol gaan de meeste balies ong 3 uur van te voren open, en als je verzekerd wilt wezen van een plek naast elkaar enzo, zou ik dan(als het bij jullie net zo gaat als in het noordhollandse ) tussen de 2 en 3 uur van te voren er wezen.
Ik kijk dus net op de klok, en laat mij het dan maar zeggen:
Hé Ireendje, toch wordt er meestal aangeraden wel twee uur vantevoren aanwezig te zijn hoor. Wij hebben het ook een keer op een uur laten aangkomen met als resultaat dat de één voorin en de ander achterin het vliegtuig zat, niet echt gezellig dus. Ik zou je aanraden toch wel iets eerder te gaan hoor, je weet maar nooit of het erg druk is…