Ohw Ireendje nog maar 1 dag!! Ik ben jaloers!!!
Alvast heel veel plezier en succes! Komt allemaal vast wel goed! Misschien zie ik jullie strax nog wel in Alanya!
Groetjes Rieneke
Ohw Ireendje nog maar 1 dag!! Ik ben jaloers!!!
Alvast heel veel plezier en succes! Komt allemaal vast wel goed! Misschien zie ik jullie strax nog wel in Alanya!
Groetjes Rieneke
@Rieneke: waar zit jij dan? Wij zitten dus in Elysee Garden, zou 't wel grappig vinden om je tegen te komen daar. Geen idee hoe druk het daar al is, volgens de reisbureaumevrouw was er nog weinig te doen. Vond dat wel een btje raar om te zeggen, voelde me bij voorbaat al eenzaam en alleen, we zullen toch niet de enige toeristen zijn?!?!! :o
Nou ja, dan nog! Wij vermaken ons wel!
Irene
Heel veel plezier Ireendje.
Wij moeten nog een paar maanden w8en voor we naar Elysee Garden…
Hoor het wel hoe het was…
groetjes Jacqueline
@ Ireendje: Heey! Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik zit met mn ouders en mn zusje in Hotel Angora Beach aan de Kleopatra-kant.
Wij zullen niet de enige toeristen zijn hoor, wees maar niet bang ![]()
Je kan mij en mn zusje herkennen aan de blonde lange haren.
Zie je 2 blond meisjes lopen (ik ben zelf 22 en mn zusje is 18) dan zullen wij het vast zijn ![]()
Misschien komen we je nog wel tegen
Veel plezier!!
Groetjes Rieneke
Hehe, zijn jullie btje leuk met kindjes??
meteengebruikmakenvan Wil 'r best een avondje kwijt om met mun vent aan de rol te gaan. :lol: (nee hoor, jullie zijn niet voor niets met vakantie…)
Ik ben geloof ik bijna klaar. Alleen nog btje heen en weer regelen en de rest zien we daar wel hoor. Kreeg het voor elkaar om de koffer EXACT 20,0 te laten wegen. Dus die laten we mooi met rust.
Zin in!!! Het is nu al de 20e dus eigenlijk gaan we vandaag!
Morgen om deze tijd landen we zo’n beetje op Antalya. W A U W!
Doeg!!
IREENDJE HEEL VEEL PLEZIER!!!