Verborgen pareltjes Londen?

Weet iemand nog wat plekken die de moeite waard zijn? Al de “grote” bezienswaardigheden heb ik wel gezien maar ga over een paar dagen weer naar Londen en zoek wat leuke plekjes.

Als iemand nog leuke plekjes weet die betrekking hebben op Sport,natuur, winkelcentra etc hoor ik het graag!

Heb je de London cultuur sectie op Wikipedia al helemaal gehad? London - Wikipedia

Erg leuke stad, Londen. Elke keer voor zaken naar Londen of gewoon voor de leuk?

Sport, natuur en winkelcentra… drie totaalverschillende zaken (hoewel je in het sportcentrum uiteraard sportschoenen kunt kopen die je in de natuur kunt gebruiken).

Wat ik zelf ooit een van de hoogtepunten van een Londen bezoek gevonden heb, was een bezoek aan het Drury Lane Theatre. We zouden daar een rondleiding krijgen, maar die rondleiding bleek een voorstelling op zich te zijn. Of dit gewoon los te boeken is, weet ik eigenlijk niet, we zijn er destijds op uitnodiging van de Stena Line geweest, die een mooie trip voor ons heeft samengesteld.

Heb je wel eens een deel van het Thamespad gelopen?
Voor meer informatie, zie:

Thanks, staan wat leuke dingen bij :slight_smile:

Paar keer meegegaan met mijn vader die daar voor zaken heen moet, dit keer zijn we gewoon voor de leuk gegaan :slight_smile:

      • Updated - - -

Thanks, net terug en Thamespad was een aanrader, ik heb het deel gelopen vanaf Putney Bridge tot Craven Cottage (stadion van Fulham) erg mooi park (veel loslopende honden) en heerlijke lunch gehad daar

Nog iemand alternatieve tips for trips :-)?

Niet één uit je lijstje (sport, winkelen of natuur) maar toch: Neasden Temple (Bezienswaardigheid Londen: BAPS Shri Swaminarayan Mandir (Neasden Temple) - Britblog ). Een gratis (behalve de tentoonstelling) Hindu Tempel, erg indrukwekkend.

En om toch een beetje in je favorieten te blijven:
Niet echt meer onbekend maar zeker de moeite waard: Brick Lane Market/Sunday UpMarket
Of beestjes kijken in Mudchute Farm and Park