10 Top Tips Londen

Zin in een citytrip naar Londen maar je hebt St. Paul’s en de London Eye nu wel gezien? Check dan deze 10 tips!

Ik heb een half jaar in Londen gewoond en heb tijdens mijn verblijf zoveel mogelijk hippe, leuke en toffe plekjes proberen te ontdekken. Daar pluk jij nu de vruchten van! Veel plezier!

1. Camden market, voor leuke gadgets, accessoires en heel feel orientaals eten!
2. Regent’s Park, prachtig bloemrijk park. Leuk om op het boating lake een bootje te huren.
3. Carnaby Street, voor shoppen, eten en muziek.
4. Whitfield, Charlotte en Fitzgerald Street, 2ehands spullen.
5. Soho, alternatieve spots, clubs en winkels.
6. TigerTiger, clubben!
7. Spitalfields, kunstliefhebbers opgelet!
8. Brick lane, curry eten en clubben.
9. Gordon’s wine bar, relaxte sfeer, lekkere kaasjes en vriendelijk personeel.
10. Hummingbird bakery, voor de most heavenly cupcakes!

Meer tips en alle links kun je vinden op de website:
www.ilikebirds.org

Leuk!

Nog meer tips voor een weekendje Londen vind je op Weekend Londen.

Hi there
En hier komt nog een bij: "WestfieldStradfordCity, de grootste en de duurste “mall” ter wereld; een paar details: kost: 1,45 miliarden Britse ponds; 176 000 m2, en meer dan 300 winkels.
Het is gebouwd niet ver van de Olympische Dorp.
Nu, nog wat geld op zak:)…
Groetjes
Sopirla>>>

Oh leuk, lijstjes met tips. Ik doe even mee hoor!!

10 kleine musea in Londen
10 tips voor Londen met een klein budget

Succes!! Ik ben altijd in voor meer tips over Londen.

Ik was op zoek naar wat bezienswaardigheden in Londen.
Nu kom ik wel een aantal sites tegen zoals http://bezienswaardighedenlonden.net maar weet iemand nog meer bezienswaardigheden die je niet mag missen ik ga volgende maand namelijk lekker een weekend naar londen:cheer:

Vorig weekend met de trein naar Londen geweest. Zeer leuk alternatief voor het vliegtuig. Helaas niet alle bovenstaande bezienswaardigheden kunnen meepakken. Snel maar een keer terug gaan.

Pas zelf in Londen geweest met man en kids en de stad ontdekt met een Nederlandse fietstour van Baja Bikes. In Barcelona ook gedaan en bevalt echt super! Echt een aanrader wat mij betreft :slight_smile: