Hey,
Ik ben reeds vaker naar Londen geweest maar ben toch nog wel benieuwd of er spots met mooi uitzicht of leuke sfeer zijn die ik nog niet ken, dus heeft er iemand een “Londen-gevorderden” tip dan laat effe horen :wereld:.
Ik zie bv. dat er komend weekend een olympia antiques fair is, iemand daar ooit geweest en kun je er gewoon als toeristisch bezoeker heen of lopen er enkel driedelige pakken rond?
Check even http://london-guide.hyves.net voor tips!
Moet je nou echt elk topic volkwakken met je reclame zooi?
Beetje irritant maat, al dat gespam van jou…
Ben je al een keer naar Highgate Cemetery geweest? Een erg mooi kerkhof dat helemaal overgroeid is en voldoet aan ieders romantische verwachtingen. Je kan er alleen met een tour in, maar dat is het waard want dan sponsor je de vrijwilligers die het onderhouden. Hampstead Heath ligt er vlakbij en daar kan je heerlijk wandelen.
Verder, voor gevorderden, is er Southall, een wijk die net klein India is. Beter dan Brick Lane (dat is voor de beginners) en vooral veel authentieker. Pas er wel 's avonds een beetje op.
Het Horniman Museum is een museum dat niet veel mensen kennen maar erg bijzonder is met allerlei vreemde objecten. Het is in ieder geval zeker off the beaten track.
Je kan leuk wandelen langs the Thames vanaf Hammersmith richting Chiswick. Loop vanuit het Hammersmith tube station richting de rivier en begin daar, je komt langs een fantastisch oude pub die ooit door Hemmingway bezocht schijnt te zijn (welke drankgelegenheid niet?) en als je doorloopt kom je uiteindelijk bij Chiswick House, een grote villa, open voor het publiek, met mooie tuinen.
Bekijk ook even deze site. Je kunt hier alle informatie over Londen vinden. Succes!