Alleen naar Londen, wie heeft er tips?

Hey!
Ik ga in de herfstvakantie een paar dagen alleen naar Londen. Nou ben ik er ooit eens eerder geweest maar dat is zo lang geleden dat ik mij er vrij weinig van kan herinneren. Wie heeft er tips voor leuke dingen te doen (alleen :slywink:) museas, evenementen etc.
En het allerbelangrijkste; goedkope accommodatie! Ik ben niet kritisch, zolang ik maar een bed heb :slywink:
Alvast bedankt!
:dag:

ik slaap meestal bij de generator (google even). een groot hostel maar prima in orde.
Er is ook een bar waar je makkelijk mensen ontmoet en ze hebben ontbijt en maaltijden voor goede budgetprijzen.
Er is zoveel te doen in Londen! als je kunstmusea moet kiezen zou ik gaan voor 1 van de Tate’s. voor de rest kun je makkelijk een paar dagen vullen met de standaard bezienswaardigheden, shoppen en stappen
veel plezier.

ik ben er zelf over een week weer. geen idee nog wat ik ga doen. misschien eventjes bij portebello road rondkijken.
iemand tips voor mij? ik heb alle voor de hand liggende highlights al gezien en heb 2 halve dagen tot mijn beschikking

Tips … ff gegoogled of ze het nog steeds doen, de “london walks” … en kwam op deze site terecht:

De pub walks waren altijd erg gezellig, je leert een beetje de andere kant van het Engelse leven en een beetje geschiedenis (erg leuk verteld), ook een leuke manier om anderen te ontmoeten :o)