tips reisje London

Hey allemaal,

ik ga in april een weekje naar London en ga zeker in een reisgids kijken naar wat de mogelijkheden zijn van dingen bezoeken en wat ik allemaal wil zien

wat ik ook altijd leuk vind is om van andere mensen te horen van wat zou je nou echt bezoeken en wat niet… mogen topattracties zijn maar ook hele bij het grote publiek onbekende dingen…

het viel me op dat er nog niet echt zo’n topic is over Londen, dus kom maar op met tips, do’s and don’ts.

liefs wendy

DO’s:
Tower of London
St pauls Cathedral
Musical bezoeken
Covent Garden
Somerset House
Tower Bridge
Kensington Palace
Hyde Park
Victoria en Albert museum (het Natural history museum ligt er naast, is een heel mooi gebouw maar het museum zelf vond ik niet echt de moeite waard).

en net buiten Londen, Hampton Court Palace (echt de moeite waard!)

Londen is super, veel plezier!

Als je interesse ernaar uitgaat kun je op regenachtige of koude dagen één van de talloze musea bezoeken. De meeste zijn bovendien gratis. Aanraders zijn het British Museum en de National Galery aan Trafalagar Square.
Covent Garden voor marktjes en straattheater.
Als het weer een beetje meezit is Kew Gardens ook een optie. Ligt ver buiten Londen en met de metro bereikbaar (ca. 45 min.) Reusachtig groot park en in april volop in lentebloei.

Succes en veel reisplezier

Absolut Icebar is een leuke ervaring, Navajo Joe voor heerlijke cocktails, de London Eye geeft een prachtig uitzicht of gewoon lekker wandelen langs de Thames, door Soho, Leicester Square …

thanks allemaal voor de tips, morgenvroeg vertrek ik en heb er al helemaal zin in :smiley: